Skip to content

Elenele din Troia

3 Februarie 2012

Pardon, din Absurdistan.

Deja e epic.

Elena Udrea, Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului:

Pentru cei care cu adevărat sunt nemulţumiţi şi şi-au spus nemulţumirea în stradă avem toată înţelegerea şi încercăm să găsim soluţii la problemele lor. Pentru ceilalţi, care fac din asta politică, eu zic că e mai bine să treacă la muncă

Elena Basescu, europarlamentar:

Tinerii s-au indreptat in numar mare catre universitati, ceea ce a dus la o inflatie de diplome, mai ales in domenii ca Drept si Economie. Nu spun ca este un lucru rau, dar uneori este nevoie de muncitori ca tamplari, electricieni, instalatori si nu-i mai poti gasi astazi in randul populatiei tinere. Cred ca aceasta situatie reprezinta un semnal de alarma

Propunere:

Cele doo elene sa-si publice pe blogurile personale (ici si ici) diplomele de absolvire liceu, diplomele de absolvire facultate, fisele matricole  si cartile de munca.

Dixit!

PS

Io cand va spuneam ca de obraznicia asta infernala s-au saturat romanii, nu numai de salarii, taxe si pensii…

Anunțuri
29 comentarii leave one →
  1. 3 Februarie 2012 11:41

    Care români? Ăia care le-au ales pe paparude să-i reprezinte în Camera Deputaţilor şi Parlamentul European sau ceilalţi?

  2. madelin permalink*
    3 Februarie 2012 11:47

    Ailalti…

  3. 3 Februarie 2012 12:06

    pa de alta parete, elena basescu are MARE dreptate. faptul ca o cheama basescu e (ar trebui sa fie) irelevant
    e inflatie de studii superioare in romania, cu diplome date pe banda rulanta de stat si privati, si o depreciere ingrijoratoare (in numar si prestigiu) a celor de meserii. un semnal de alarma, da.

  4. madelin permalink*
    3 Februarie 2012 15:03

    Pi si ce sa faca aia din UE, sa ne faca ei electricieni?
    In gura ei de licentiata la Romano-Americana, totul e o gluma trista. Cica si-a falsificat si siviul, zicand ca a studiat 2 ani la o universitate din America, es mergand acolo intr-un schimb de studenti, doo semestre, ca doar era fata lu’ tac’su.

  5. 3 Februarie 2012 16:34

    acilea cred ca vezi tu oleaca subiectiv. sau oleaca mai mult. un adevar e un adevar indiferent cine il spune. aia din UE nu ne fac ei electricieni, da’ tre’ sa stie ce si cum, ca de aia suntem parte din UE. e ca si cum ai spune ca ce tre’ vasluiul sa mai raporteze la bucuresti ce se’ntampla cu padurile lor?

    licentiati suntem care pe unde, facultatile au fost o gluma in romania multi ani, dinainte de rivulutie.

    cum ‘cea luminita mai demult, avem tendinta sa citim declaratii intr-o anumita cheie, depinzand de cine le-a emis. ar fi un exercitiu interesant sa citim chestiile astea fara sa stim cine le-a spus.

    de exemplu, daca textul elenei basescu era declarat de regele mihai, invitat de onoare la parlamentul european, l-ai mai fi ironizat la fel? ai mai fi zis ca „si ce sa ne faca aia de la UE”?

  6. 3 Februarie 2012 16:48

    Textul conteaza in prea mica masura, cine il spune e important. Credibilitatea vorbitorului e esentiala in transmiterea mesajului. Un vorbitor compromis compromite mesajul bun. Pune o idee valoroasa in gura lui Vadim sau a Ebei, si ai terminat ideea.

  7. 3 Februarie 2012 19:16

    din păcate.
    (nu mai intru în definiții aici, ce e aia credibilitate, etc)

  8. 3 Februarie 2012 19:58

    facand abstractie de emitentii opiniilor, ambele mi se par absolut corecte
    ce e in neregula cu ele?!; despre opinii vorbesc, nu despre elene

  9. 4 Februarie 2012 00:04

    Nu ar fi nimic rau, daca prima Elena continua cu : „Eu uite acum ma las de politica si ma apuc de treaba”, iar a doua zicea:” Eu ma duc sa ma fac croitoreasa.”

  10. madelin permalink*
    4 Februarie 2012 07:25

    Pai eu tocmai de aia am scris postul. E ironic cine face declaratiile alea, nu despre ce declaratii e vorba. De aia am si incheiat cu „obraznicie”. In gura lor, exact ce spune Iulia, se duce dracu’ mesajul. Oricum europarlamentul ala e o gluma trista cu totul, asa ca trebuie raportat, sigur.

  11. 4 Februarie 2012 09:40

    în cazul nostru nici unul dintre noi nu ar trebui să declarăm nimic dincolo de meseria noastră strict. sau am avea dreptul doar dacă „ne-am apuca de trabă”

  12. 4 Februarie 2012 20:06

    Nu, cand pute locul sub tine nu poti sa-i spui celuilalt ca nu si-a facut curat in ograda. Chiar daca e adevarat ca ala nu si-a facut curat. Nu Eba e chemata sa vorbeasca de calificarile din Romania, ca ea nu e buna nici de femeie de serviciu, nu madam Udrea trebuie sa ma trimita la treaba, cand treaba domniei sale e bordelul de lux, nu ministerul. Asta e ideea.

  13. 4 Februarie 2012 20:28

    asta e ideea ta. nu un adevăr absolut, nici măcar unul relativ. nu trebuie să mi-o explici în detaliu, am înțeles-o de prima dată. nu sunt de acord cu ea, asta vreau io să zic.

    de fapt pe mine toată povestea asta mă întristează. iulia are dreptate, da, la români mesajul în sine contează prea puțin, important e cine îl zice. „cine mă, ăla? paparuda aia/adjectiv/adjectiv/adjectiv”. (și iar din nou, cine e în măsură să decidă cine e paparudă, și ce pute sub fiecare?). iar la nivel de conducere a cetății asta se traduce prin „e lege propusă de ics? huo! jos legea! nu votăm! șio orcum, când ieșim noi la alegeri, o să o dăm jos, legea aia”

    ăsta e păcatul nostru al românilor, crucea de o ducem (de ne-am luat-o singuri în spate, nu ne-a pus-o nimeni). mentalitatea de cocoșilă, de sprânceană ridicată.
    nu avem etică
    nu avem smerenie
    nu avem respect
    pe lângă restul celorlalte păcate.

  14. 4 Februarie 2012 20:40

    Doo Elene (amandoo ale lui Basescu) si de ambele mi se face greata, cand le aud numele. Uite cine s-a gasit sa vorbeasca despre calificari profesionale, semianalfabeta lu’ tata!

  15. 4 Februarie 2012 21:50

    A, nu, Tapirule! tocmai pentru ca NU aplicam judecata de moralitate nu ne merge bine. Tocmai pentru ca ingaduim ca oameni fara valoare sa vorbeasca despre valori se duce tot in derizoriu. Si eu cred ca tu gresesti. Daca am fi dat de pamant cu toti ticalosii care ne vorbesc despre dreptate. adevar si morala, azi eram o tara normala.

  16. 4 Februarie 2012 22:52

    problema majoră, iulia, este că sunt prea mulți ticăloși și că avem toți partea noastră de vină la ticăloșia asta. ticăloșia nu e în afara noastră, într-o minoritate vocală, e în mulți, e în suficientă majoritate (direct sau prin complacere comodă) cât să devină caracteristică de grup social
    căci întrebarea ema este, de ce nu am dat de pământ cu ei cu ticăloșii? aia mi se pare mie întrebarea interesantă. și răspunsul trist.

  17. 4 Februarie 2012 23:08

    De acord.

  18. 8 Februarie 2012 12:36

    Noi cei ramasi aici in tara suferim de niste frustrari ca de exemplu ;de o anumita solidaritate cu cel amarat, cu fiul din popor fara prea mare educatie gasindu-i scuze ca saracul n-a avut si n-a putut si de aia e posibil sa vedem insi ca becali la tV si o adversitate fata de cei cu posibilitati, cei care intr-un fel sau altul au reusit pentru ca parintii lor au avut bani sa-i tina la scoli bune chiar daca nu e mare lucru de capul lor sau ca au in frunte o stea norocoasa . Asta o sa treaca poate peste 20 -30 de ani cand lumea chiar o sa inteleaga si o sa accepte ceva ce era clar inteles in societatea noastra inainte de razboi :ca exista paturi sociale determinate clar in lumea asta carora trebuie sa le respecti drepturile de existenta si educatie etc dar atat.Nu trebuie sa le bagi in cap prostii de genul clasa muncitoare clasa conducatoare pentru ca vei suporta consecintele pe termen lung si asta e ce vedem si azi. Politicienii altii decat cei comunisti sunt altfel dintr-un punct de vedere; sunt educati in sensul asta si macar lucreaza la imaginea lor chiar daca interiorul lasa de dorit .
    Si mai suferim de ceva: de atitudine deloc constructiva, atitudinea ca statul pe care il injuram si asta se pare ca ne ofera o satisfactie imensa (cred ca de fapt singura pe care o avem ) TREBUIE, E OBLIGAT SA NE POARTE DE GRIJA SI SA NE SPUNA CE SA FACEM .
    ASA ne simtim in siguranta .
    Cei care au plecat si s-au integrat in alte societati asta e ultimul lucru la care se gandesc sa aiba altcineva grija de ei, de copii lor de mama lor etc

    • madelin permalink*
      8 Februarie 2012 13:28

      1) Eu NU sufar de solidaritate cu amaratii, eu vreau elite si competente.
      2) Din urmatorul articol pe care l-am scris reiese, tocmai, ca io nu astept sa-mi dea statul nimic.

  19. madelin permalink*
    8 Februarie 2012 13:01

    Iezapt

  20. madelin permalink*
    8 Februarie 2012 13:22

    Alexandru Nazare, viitorul ministru al Transporturilor: „Zodiacul aztec mă plasează sub semnul Cuţitului”.

    Răzvan Mustea-Şerban (32 ani), viitor Ministru al Comunicatiilor: are titluri universitare trecute în CV şi o situaţie financiară stabilă, resursele fiindu-i garantate de tatăl şi de socrul său. Răzvan Mustea şi-a făcut profil pe hi5. Averea lui: un Porsche, ceasuri de 60.000 de euro. Motto:vorbele lui Benjamin Franklin: „Dacă toată bogăţia unui om se află în mintea sa, nimeni nu va putea să i-o fure”.

    Gabriel Berca, viitorul Ministru de Interne: Înainte de a intra în administraţia de stat a lucrat ca inginer proiectant (1995-2000 la SC Robinete SA), director de marketing al publicaţiei Monitorul de Bacău (2000), director de vânzări la firma SC Prod Cressus SA (2001-2004), iar în 2004 a fost consilier al directorului general al SC CET SA din Bacău.

    Cristian Petrescu, viitor Ministru al Dezvoltarii si Turismului, gata sa gestioneze un buget de peste 1 miliard dolari (mostenit de la Elena Udrea), are 41 de ani, a studiat educaţia fizică.

    Catalin Baba, viitorul Ministru al Educatiei: decan in Cluj. In 2009, după numirea lui Baba în funcţia de secretar de stat la Ministerul Educaţiei, Colegiul Senatului şi Consiliul Academic al UBB au elaborat o declaraţie în care acesta era acuzat de nepotism. S-a asociat cu fostul rector de la Universitatea «Bogdan Vodă» pentru a-i promova nepotul, acesta luându-i la doctorat soţia. Şi-a adus în Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării cumnatul, care este medic…

    Lucian Nicolae Bode, viitorul Ministru al Economiei: În perioada 2001-2008 a fost inginer Electrica S.A., Sucursala de distribuţie a energiei electrice Zalău

    Ministrul Muncii e o blonda de 36 de ani, fost invatator, fost auditor intern public. A absolvit Liceul „Dimitrie Ţichindeal” şi şi-a luat licenţa în cadrul Universităţii „Aurel Vlaicu” la Facultatea de ştiinţe economice la secţia de finanţe bănci. Din Arad. Are 4 masterate si 1 doctorat.

    Sursa: gandul

  21. 8 Februarie 2012 13:28

    hm, am dreptul sa ma intreb doo lucruri:
    – daca mihai radu ala a ajuns jurnalist acolo fix si numai pe merit. dupe limbaj nu prea pare.
    – daca ta’so lui mihai radu ajungea presedinte, mihai radu ramanea matritzer sau jurnalist de jurnal boem

    vezi tu, PER ANSAMBLU (ca sa nu se mai ia madelin de mine ca ea nu e asa) romanii sufera si de chestia asta, righteousness cand e vorba de altii. aia cu sa ridice primul piatra.

  22. madelin permalink*
    8 Februarie 2012 13:32

    Mihai Radu scrie la Catavencii in acest stil. Asa suna rubrica sa.

    Daca tac’su lui Mihai Radu ar fi presedinte, as protesta la fel daca s-ar catara pe umerii lui tacsu si atat.

    Asta e un argument care ma seaca, al portocaliilor de azi: lasa, bah, ca si ailalti au furat. Sau, si mai neverosomil, auzita din sursa sigura: ce, bah, 340.000 euro e o suma?

    PS
    Igas, fostul Ministru de Interne, a fost chelner iar la deszapezire a declarat la teve (auzita de mine in direct): „Nici o localitate nu este vădită de energie electrică”.

  23. 8 Februarie 2012 16:13

    nu, de fapt asta atinge al subiect pe care am io ciuda (mintea mea lucreaza in ricoseu si generalizeaza), ala al presei si jurnalistilor din romania. care, daca ar avea bunul simt de’l cer politicienilor, ar tacea 80% din ei. sunt la fel de vinovati (chiar si mai vinovati) de starea din romania (si perpetuarea ei) ca politicienii pe care ii blameaza sau slavesc. dar ei sunt instalati in turnul lor de fildes de unde ranjesc, sarcastici si intangibili, muritorilor de rand. eu pe astia i-as trimite la sapa, strung sau ciocan.

    argumentul meu nu e ala de „lasa ca si aia au furat”, ci e ala de decenta si smerenie.

    fiecare avem dreptul sa ne enervam pe ceva. io ma enervez pe romani per ansamblu, pentru ca sunt cum sunt, fara etica, fara decenta, fara smerenie, oportunisti si mana’ntinsa (la cerut sau la furat). faptul ca individual sunt multi care nu’s asa (tu, eu, altii) nu schimba situatia de ansamblu.

  24. 8 Februarie 2012 21:40

    Faptul ca stim atatea, adevarate sau nu, despre politicieni o datoram jurnalistilor care asa cum spui tu Cris, marea majoritate din ei mai bine ar tacea pentru ca sunt cel putin la fel de odiosi . Am vazut in direct o d-na jurnalista la un tv antibasescian mi se pare Irealitatea tv care incerca sa scoata de la un coleg de platou ,un alt jurnalist cu ceva mai mult bun simt, o declaratie despre o intamplare destul de personala a acestuia cu basescu la care acesta , vadit enervat de insistentele ei, i-a replicat in direct spunandu-i daca nu vrea cumva sa adauge la aceasta intamplare si aspectul ca ea, ca o jurnalista onesta si obiectiva ce era, l-a momit cu o suma frumusica de bani sa ii vanda informatia si sa o publice in direct. Jurnalistii acestia care plang de mila la tv populatiei amarate din strada , pensionarilor, fac bani de pe urma santajelor politicienilor si spurca pe toata lumea in direct adresandu-se total ireverentios si obraznic institutiilor statului iar cel mai tare tipa ca romania e un stat politienesc in care e ingradita libertatea de opinie.
    Madelin draga mea punctele unu si doi pe care le-ai scris nu sunt pentru atitudinea ta pentru ca tu care esti cum ai spus, ai tot ce-ti trebuie si asta e o dovada ca totusi fiind corect ai un loc bun in societate si asta e semn de sanatate. Nu ai nevoie tu de stat , decat ca un cadru administrativ care nu trebuie sa te deranjeze. In schimb copii tai au , scoala este tot statul in cazul asta, parintii tai au si toti cei care nu sunt ca tine, nu sunt pe picioarele lor au . Statul ia de la noi mult raportat la persoana si da la ceilalti ceva iar proportia in momentul asta nu este una sustenabila. Toti cei care scriem azi aici cred ca avem( in mare) ce ne trebuie obtinut printr-un procedeu corect adica prin munca.Problema este cat de reprezentativi suntem noi la nivel de tara? E vorba de atitunea celor din jur,cei care au intradevar nevoie de stat ,de relatia lor cu statul. Astia nu nu fac analize de tipul celor facute de noi , de tine aici.Expresia celorlati, emanatia lor sunt politicienii nostri.

  25. madelin permalink*
    9 Februarie 2012 05:56

    Lumi, sigur ca da, eu platesc, angajatorii platesc, pentru invatamant (ca sa aibe copchiii mei servicii de educatie decente), pentru pensii (ca si parintii mei au cotizat pentru ei, si eu pentru mine), insa banii se disperseaza aiurea tocmai de institutii ale statului.
    Iar alte institutii ale statului, puse acolo sa controleze bunul mers al lucrurilor, merg pe sestache si nu aplica nici un mecanism de control, conform legii.
    Toate institutiile astea au sefi puse de conducatori si raporteaza conducatorilor.
    Uneori e rea-credinta, alteori e pura incompetenta.

    Eu nu cred ca „poporul are conducatorul pe care-l merita”, eu cred ca taman viteversa, „conducatorul are poporul pe care-l merita”.
    Educatia (cultura lucrului bine facut) nu vine din cer. Unii, multi, ar fi datori sa-l bage (cu sila, daca altfel nu se poate), in creerii bravului bobor. Aia din conducerea unei tari nu gestioneaza numai bunurile materiale ale tarii, ar trebui sa le gestioneze si pe alea spirituale. Bineinteles, daca sunt in stare. Insa ar trebui sa-si faca un punct de onoare din asta.

    Romanii minoritari se descurca pe cont propriu pentru ca au sansa sa aibe un pic mai multa minte in tartacuta si mult bun simt, inoculat, nu neaparat innascut.

  26. madelin permalink*
    9 Februarie 2012 06:01

    Iar jurnalistii sunt un rau necesar. Ii pot suporta si ignora pe aia 80% pentru aia 20% care dau in gat matrapazlacurile, sau cei care fac jurnalism cultural, sau cei care fac jurnalism de calitate pe un anume specific (economic, juridic etc, ca tot vorbeau Cris si Stefan despre alegatorul care ar trebui sa fie avizat inainte de a pune stampila de vot). Parca 20-80 e legea lui Pareto.

    Catavencii au pagini in care fac misto de ce se intampla, si e un umor de calitate. Ma rog, de gustibus. Dar au si paginile din mijlocul revistei in care publica, de ani de zile, anchete despre matrapazlacurile tuturor celor cu functii in stat. Putere sau opozitie. Politicieni sau tehnocrati.

  27. 9 Februarie 2012 22:21

    1)Interesant si onest ar fi sa publice si anchete despre jurnalisti corupti , care santajaza politicieni corupti sau mai putin corupti cu prostii despre viata lor personala si alte trasnai care nu ar trebui sa ne intereseze pe noi cetatenii de rand .Ei speculeaza nevoia morbida a cetateanului cu putina instructie de astfel de informatie si fac mult rau acesteia sugerand ca nu mai este nici o speranta, ca toti fura ca suntem o tara de rahat si deastea
    Catavencu, pentru ca l-ai dat de exemplu ,e ca sarea si piperul unei mancari atat timp cat exista mancare.Daca nu exista ,e altceva si noi aici suntem. Exista numai critica fara constructie sau e foarte putina.
    2) E e diferenta de perceptie cand esti in situatia celui care face ceva si cand esti in situatia celui care critica ceva. Am trait pe pielea mea ambele situatii in mod concret , e drept ca nu la nivelul conducerii unei organizatii sau tari si doar atunci am inteles in mod real ca intr-un domeniu in care te pricepi, lucrezi , esti implicat cand critici ceva trebuie sa propui masuri concrete de corectie sau sa vii cu un plan sustenabil.Lucrurile nu sunt albe sau negre cum le spunem noi aici. Din nefericire cand intr-o pozitie trebuie sa decizi, sunt numai nuante diferite de gri. Cei ce se uita la tine, te vor critica caci nu stiu din ce ai avut de ales .

    Sa stii ca intr-o constructie e nevoie de idei, de forta intai, de tenacitate .Dupa aceia de critica. E ca exemplu de mai sus intai mancarea si apoi condimentele.
    Constructiile trebuie sa inceapa cu ceva ,de undeva, intr-o zi. Nu rasar din senin facute gata ca o minune.Nu poti insa darama totul fara sa pui nimic in loc.Vremurile de tranzitie sunt cele in care lucrurile vechi coexista cu noile constructii . Problema este cat de puternice sunt noul si vechiul.La noi tranzitia a fost atat de lunga pentru vechiul a rezistat foarte tare pe pozitie si nu vorbesc de vechiul declarat ,declamat, ci de acela interior care tine de atitudine .
    3) o precizare tehnica :parintii tai cat au muncit au platit pensia celor care erau atunci pensionari iar tu platesti acum pentru ei si poate iti mai ramane si putin pentru tine ( din asigurare privata etc ) Asta spune ceva ca ei nu pot beneficia de ce au platit atunci cand erau multi care munceau si putin care beneficiau si azi multi fiind, beneficiaza de putinul care le revine acum de la putinii care muncesc si platesc impozite.Mie mi-e cam frica de ziua in care va trebui sa primesc eu pensie . Copiii nostri insa vor plati pentru ei.
    Asta e un exemplu in cat timp un sistem care asigura bunastarea unei categorii de populatie incepe sa lucreze.

    Sa stii ca lucrurile se misca intr-un fel daca vrei sa vezi si sunt si lucruri bune care trebuie spuse la fel de tare ca si de cele rele.
    Ma sperie doar ca nu suntem dispusi sa vedem si partea buna a lucrurilor. Sanatatea lucrurilor bune . Daca recunosti , daca crezi ca datorezi ce ai pe baza mintii ,educatiei si onestitatii tale si asta e posibil in romania inseamna ca mai e o sansa. Apreciaz-o corect si spune asta copiilor tai , Asta e calea! Poti sa dovedesti pentru ca esti un model. Copiii nostri au nevoie de modele concrete.

Trackbacks

  1. obsesii dincolo de ninsori | absolut obişnuit

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: