Skip to content

Cuisine

23 Februarie 2012

Pentru ca strang cu aviditatea unei nevastuici lincuri culinare (vezi categoria „Cuisine”), m-am gandit sa impartasesc sh-o seama de gusturi culinare indoielnice care ma bantuie fara iesire. Ma rog, cu iesire controlata.

– ciorba cu branza, fara paine

– mamaliga rece cu marmelada sau cu dulceata

– mamaliga fierbinte cu ciulama rece din pui cu smantana

– ciocolata cu paine cu coaja crocanta (bagheta) sau paine impletita moale

– branza topita cu boabe de struguri

Mai ziceti si voi.

18 comentarii leave one →
  1. 23 Februarie 2012 16:59

    Pricomigdale cu checiap.

  2. 23 Februarie 2012 17:13

    Eu mananc pilaf cu branza telemea 🙂
    ciocolata cu portocale, adica o bucatica de ciocolata, o feliuta de portocala… dar asta cred ca e spectrul Craciunurilor comuniste.
    imi place la nebunie laptele afumat :))

    • 3 Martie 2012 19:16

      inainte de ’90 mancam niste cornuletze dintr-un aluat fainos fara umplutura cu portocale. cand prindeam. miam, miam!

  3. 24 Februarie 2012 08:06

    Voi vorbiti serios. Eu credeam ca e gluma.

  4. 25 Februarie 2012 23:21

    Capsuni + zahar + smantana (pana aici e bine, sunt practic capsuni cu frisca) pluuuus (ta-daaaaaa…) mamaliga. Evident, calda.

    Paine cu nuci proaspete, recent devenite nejumulibile de pielita.

    Paine cu pepene verde (asta e din auzite, n-am incercat, mi se parea mult prea bizara…)

  5. madelin permalink*
    26 Februarie 2012 08:53

    Mamituni, bunica mea mananca paine cu pepene verde!
    Eu mananc nuci cu mustar, asta gust bizar.

  6. 26 Februarie 2012 12:50

    Da, si mama mea mananca pepene cu paine. E obiceiul de la tara din perioadele de post.Ca si paine cu rosii de dimineata.

  7. 26 Februarie 2012 21:14

    As interveni si eu aici cu o idee… Miez de nuca cu sare impreuna cu paine…

  8. Vladut permalink
    26 Februarie 2012 22:02

    Branza topita cu struguri e varianta romaneasca de la faimoasa branza cu mucegai a francezilor pe care ei o mananca tot cu struguri. Amandoua sunt puse pe o scobitoare, alternativ, ca o frigaruie.

  9. 26 Februarie 2012 23:11

    Ha, ha, cu zaibar (vin rosu din Oltenia).

  10. 27 Februarie 2012 14:38

    Mie-mi place sa-mi pun branza si-n supa, nu numai in ciorba, iar struguri mananc la friptura pe post de garnitura 🙂
    Nu stiu daca asta e un gust bizar, dar cel mai tare imi place mamaliga in lapte, cu un strop de sare (laptele, that is).

    • 3 Martie 2012 19:15

      branza sau cascaval in supa de rosii cu orez ori taitei, tot timpul. mamalapte cu sare… delicioasa…

  11. 27 Februarie 2012 14:44

    Nu e bizar. Uite asa descoperim ca avem aceleasi gusturi, noi, pamantenii…

  12. 3 Martie 2012 19:21

    „ciocolata cu paine”

    din copliarie mananc asa ceva. asa cumva.

  13. catherine permalink
    3 Martie 2012 19:53

    cartofi prăjiţi cu îngheţată. curios, dar s-a transmis şi copilului! înghţata să fie de vanilie, iar cartofii cu multă sare…

    • bunissima permalink
      4 Martie 2012 22:51

      Foarte tare. In USA au inventat astia de la Ben&Jerry inghetata (nu stiu daca e de vanilie) cu chipsuri de cartof. Ideea mie mi s-a parut cel putin ciudata, dar in state se pun chipsuri de cartof si bacon peste tot.

      Mie imi place ceaiul indulcit de menta cu feta intinsa pe paine. Nucile cu sare si paine plus mere. Mere cu paine.

  14. 5 Martie 2012 10:37

    mie-mi plac cartofii pai (cu putina sare pe ei) cu gem de caise :), super-bun, pe cuvant!
    iar branza as pune in/pe orice, asa ca legat de branza nu ma mira nimic. Si nici la combinatia de carne cu fructe, ca am crescut cu snitel cu cartofi si compot de gutui (sau pere sau cirese) 🙂

  15. madelin permalink*
    8 Martie 2012 18:40

    Un text frumos de Simona Tache.

Lasă un răspuns

