Skip to content

Fara cap sau coada

13 April 2012

Sau liste madeline (copirait Pinocchio).

Meditez daca n-ar trebui sa ma fac “scriitor in palma”. Sau “scriitor in cafea”. Sau “scriitor in stele”. Sa dau de furca mamelor omizi.

***

Cel mai rau lucru pe care l-am facut in copilarie a fost sa tai sandalele vecinii Viorica de la Buzau ca sa-mi fac saboti si sa tai si un brau impistrit pe care bunica il avea de la bunicul ei. Voiam io sa-mi fac ornamente.

***

Ce si cui i-ai spune daca ai putea vorbi o singura data in viata?

As tacea si as alege sa te ascult.

***

Dacă ai putea să zbori, ai spune cuiva sau ai ţine secret? De ce?

As tine secret. Ca asa sunt io, secretoasa.

***

Cuvinte pe care nu le inteleg

romanesti: mentenanţă, anduranţă şi rezilienţă.

straine: audaciously, coined, syndicated, our little quirks, amidst on, at a glance, augmented, cosy, glimpse, visual tidbits; chutney; amid others, chevaux errants

***

Stii ca-ti place ploaia cand iti lipesti nasul de geam, zambesti si te gandesti sa scrii poema romana “ma ploo pe gene”.

***

Stau in pătrăţica mea patrie.

***

Idei de poze: ceainice; ferestre (din afara si dinauntru); umbre; reflectii in apa; culori; statui pe strada; usi, porti si geamuri; reflectii in balti; oameni care se aseaza la poza pozati din spate; cake of the week; poze invers; cladiri inalte si copaci pozati de jos in sus; umbre; justlittlethings

***

Sa scrii o oda lucrurilor simple de pe birou

***

Sa cultivi pantere negre din rasad si sa imblanzesti corcodusi

***

Al cincilea anotimp se numeste poxarna.

***

Habarneaveam ca in Romania au fost mori de vant, am vazut io la MTzR.

***

Fostele mele viitoare soacre: una punea ciuperci la murat si facea zacusca de peste iar cealalta facea prajituri minuscule decorate cu frunzulite de merisor

***

pititea – vatza – fatzea- vatscunsea – mijoarca – pitulatea – ascunsa

***

sa scriu titluri de carti, sa scriu replici de dat papucii, sa scriu cati bani as da pe mine, sa scriu povestea strazii distictia, sa scriu un caiet cu amintiri, sa scriu o poveste cu personajul unui tablou, sa rescriu fetita cu chibrituri, sa scriu “pisica de Cheshire cu trei motanei incaltati”

***

punctul G, factorul Q, aflati x

***

Senzatii erotice: sa ma spele cineva pe cap

***

Primul meu sarut a fost in spatele blocului

5 Comments leave one →
  1. 14 April 2012 08:21

    LOL ! LOL ! Ce post MISTO ! NU REZIST ! Truth or Dare ! I choose Truth !

    1. mie chiar imi face placere sa activez din cand in cand pe post de ghicitor de destine ! (si e si usor ca exista statistici actuariale accesibile oricui peste tot pe net, desi parerea mea e ca trebuie sa tii cont totusi, chiar si la nivel de amator, si de etica profesionala a ghicitorilor de destine si sa oferi 2/3 statistici optimiste sustinatoare de moral si totodata crescatoare de credibilitate, alaturi de celelate tehnici de expresie care sporesc credibilitatea unui comunicator, si ele larg descrise tot pe net, si numai 1/3 din cele mai pesimiste);

    2. cel mai rau lucru pe care l-am facut eu in copilarie a fost sa tai cu o foarfeca in bucatele de forma de patrat ciorapii de matase ai bunicii mele paterne; zau m-a mustrat pana si tata la nivel ca, desi el intelege ca unii oameni pot fi in mod natural fascinati de ciorapi de matase de dama, insa totusi trebuie sa aratam respect fata de bunurile proprietate personala ale altor oameni, mai ales daca ne sunt posibile rude atat de apropiate noua;

    3. daca as putea spune un singur lucru in viata mea acela ar fi “Te iubesc”, (chiar sper si VREAU sincer ca asta as spune, chiar si la nivel de doar de trimis un sms de tip XOXO, daca nu as avea posibilitatea sa rostesc ceva); as prefera sa fiu pe conference call pt a putea spune acest lucru in acelasi timp celor intotdeauna 3 alte persoane care sunt de nivelul importantei pe care o au pt mine in general mereu in viata cele 3 persoane specifice cu care joc eu poker in diverse perioade ale vietii mele;

    4. Oho ! In acest moment, SECRET ! (desigur, pt ca eu personal inca nu m-am maturizat moral dincolo de nivelul moral Kohlberg 4, desi zau daca nu incurajez oamenii sa se gandeasca si la nivelul 5, acela de a putea forma contracte sociale bazate pe incredere macar cu persoane fata de care au interes erotic, daca nu si cu societatea mai larga, ca asa ceva devine problematic daca nu ai competenta necesara si training adecvat, pt ca asta re invatat de format relatii de nivel de contract social bazat pe incredere cu cei de care esti interesat erotic nu poate fi decat in beneficiul tuturor, dar recunosc ca eu personal sunt prea egoist ca sa impartasesc prea multe informatii despre mine, (adica despre preferintele, activitatile, interesele, sau capacitatile, misiunile, sau scopurile mele personale), chiar si celor de care sunt indragostit erotic si la care ma mai si uit ochi in ochi din cand in cand, plus ca efectiv nu sunt inca prea motivat si mai am si niste scrupule re sa exersatul Iubirea pe termen mai lung fata de cei de care sunt interesat erotic, care intr-adevar necesita si efort si atentie deosebita unor principii etice destul de riguroase, astfel incat sa se evite posibile dezamagiri si burn-out, insa incerc asa la nivel principial, ca m-am decis ca e OK, nu dauneaza si e poate si etic personal si, pe anumite joburi, chiar posibil atat etic cat si si recomandabil profesional si pt mine sa incerc si eu sa imi imbunatatesc capacitatea de a forma relatii interpersonale mai stabile pe termen mai lung acum cat sunt inca chiar in etapa mea de dezvoltare potrivita si destinata pt a exersa si invata asa ceva, cea de adult tanar (in general considerata intre 20-39 de ani);

    5. eu daca nu inteleg ce inseamna un cuvant si ma intereseaza contextul respectiv, dau search Google cu combinatia “cuvantul respectiv + dictionar” (sau dictionary, ordbok, etc, in functie de limba in care e acel cuvant, daca e o limba pe care o cunosc, desigur, daca e intr-o limba pe care nu o cunosc insa este identificabila pt mine, mai intai dau Google translate a acelui cuvant catre o limba pe care o cunosc, preferabil minim 2 pt verificare si a se evita erori, si apoi trec la pasul descris mai sus, si daca este intr-o limba neidentificabila, insa imi ridica atentia prin niste imagini asociate de posibil interes, dau asa, din curiozitate Google search cu copy paste de pe acel cuvant si e imposibil sa nu dau de un domeniu care poate identifica acea limba straina, apoi trec la pasii descrisi mai sus);

    6. re patriotism de nivel romantic tolerabil (ploaie, patrie), eu personal folosesc din cand in cand, daca simt nevoia, blogul lui Claudiu Constantin

    (va urma)

  2. 14 April 2012 08:44

    7. re idei de poze: nu ma intereseaza idei pt poze, ma multumesc sa le admir, uneori chiar sa ma joc de-a criticul de arta amator cu ideile altora;

    8. re interes pt a scrie o oda pt niste lucruri de pe birourile mele (am mai multe joburi, cu mai multe birouri, inclusiv unul acasa): nu am acest interes, pt mine biroul reprezinta un loc de munca; odele fata de obiecte despre am eu interes personal de hobby sau fetish, ele nu se afla pe birourile mele de lucru niciodata, (ca altfel nu as mai putea sa ma concentrez sa muncesc), si le pot alcatui in timpul liber pe bloguri, desi in general nu prea imi cultiv fetish-urile la nivel de scris ode pt ele, astfel incat sa nu pierd controlul necesar asupra exercitarii lor in mod optim corect si totodata placut, satisfacator si etic atat fata de mine, cat si fata de societate, poate si chiar fata de acele obiecte de fetish pe care chiar nu doresc sa le utilizez in mod posibil abuziv;

    9. re interes pt cultivat relatii cu animale sau plante: in primul rand sunt cam suparat pe Micul Print ca nu mi-a mai dat sms de cand ne-am inatlnit ultima oara lunea asta, si asta sa-mi fie invatatura de minte sa nu ma mai bag la relatii cu oameni fata de care eu personal nu am nici training nici competenta de a avea relatii; in al doilea rand mai larg, oricat l-as respecta pe sf Francisc din Assisi, totusi se stie destul de larg ca el a fost, ca destul de multi sfinti, usor dezechilibrat emotional, si pe mine personal ma intereseaza oamenii obisnuiti contemporani mie mai mult decat contemporanii semeni dezechilibrati emotional, si, chiar l anivel istoric, oamenii in general mult mai mult decat animalele sau plantele, si chiar si mai in general o prefer destul de tare pe d-na Merryweather, (cu preferinta clara pt culoarea albastra), d-nelor Fauna (imbracata in verde, fara preferinte specifice decat de a functiona ca o posibila impaciuitoare intre celelalte 2 ursitoare), sau Flora (imbracata in rosu cu preferinta personala creativ modelatoare pt culoarea roz);

    10. eu nu sunt interesat de a inventa cuvinte noi, (decat daca e caz de extrema urgenta de a comunica ceva deosebit de important-vital re in general probleme de securitate, si efectiv nu cunosc cuvantul potrivit in clipa aia), iar de reimaginat si inca si de tinut minte mai mult decat 4 anotimpuri nici atat;

    (va urma)

  3. 14 April 2012 09:24

    11. eu stiam ca in Romania au existat mori de vant deoarece cred ca am vazut una ori la Muzeul Tranului (fost al Satului), ori pe undeva intr-un clip pe YouTube;

    12. ce idee buna re a-mi imagina caracterul posibilei viitoare soacre ! (eu mai mult de una sunt HOTARAT sa nu am, desi una parca imi doresc, desi, desigur, numai dupa 2018 incolo); poate chiar am sa ma gandesc la asta atunci cand va fi timpul sa incep sa ma gandesc si la asa ceva, prin 2017; multumesc pt o idee cu adevarat, cred, buna si relaxanta in acelasi timp (relaxanta la acel moment cand voi fi precis destul de stressat re alcatuit criteriile de triaj re viitor consort desigur, si, asa, pt ca mi-ai dat tu aceasta idee ff buna, in pauzele de lucru re aceasta chestiune recunoscut deosebit de serioasa si dificila, pot sa ma gandesc la imagini posibil mai usor de imaginat re viitoarea soacra ! inca o data, pe bune, multumesc);

    13. eu personal nu am amintiri deosebite sau sentimente deosebit de intense, nici placute, nici neplacute, fata de jocul de-a fatea-ascunselea;

    14. re imaginat titluri de carti pe care as vrea sa le citesc, eu am si scris un post despre asta odata pe blogul meu in lb engleza, citez prin copy paste cateva aici,

    * Why I Think I Deserved to Have Gotten Myself the Nobel Peace Prize Instead of That Other One in That Particular Year

    * Biografia d-lui Ungureanu, scrisa de autorul roman Claudiu Constantin (The Biography of Mr. Ungureanu, written by Romanian author Claudiu Constantin)

    * Tratat de Drept Civil International Comparat, editat de avocatul roman Lascaris din Bucuresti (International Comparative Civil Law Treatise, edited by Romanian attorney Lascaris from Bucharest)

    * How I Had the Unexpected Lucky Chance to Actually See Myself & Thus Directly Witness the Credible Academic Scientific Hammer Used to Drive the Final Nail in the Coffin of that Damned Postmodernism

    15. chestii matematice re punctele G si Q: desi exista si G-spot masculin destul de usor accesibil, (daca persoana masculina respectiva consimte a se lasa penetrata anal), eu personal prefer sa ma informez despre tehnici sexuale ori de pe site-ul clasic al dr Ruth Westheimer, ori chiar, uneori, (depinzand de cine e pe coperta, si ce titluri de articole se afla pe acea coperta) din revistele culturale si de mode GQ, si Glamour;

    16. re senzatii erotice placute: recunosc, oarecum imatur, ca mie imi cam place Oxford style, desi NU fencing, care in anumite definitii mai largi ale unora poate include si Oxford style, desi eu NU sunt de acord cu acest fel de clasificare, (plus poate ca nu e prea politically correct de mentionat zilele astea in cadrul comunitatii gay, nu tind sa propun asta asa chiar oricui si mereu, e o chestie care tine mai mult de sufletul meu personal, de o anumita stare de spirit, poate dura mai mult in mod oarecum plictisitor pt partener, e mai complicat de propus in zilele noastre, depinde si de background-ul cultural al partenerului, nu am propus-o eu personal niciodata unor parteneri de one-night stand cunoscuti la club, poate doar de vreo 2 ori unor tipi cunoscuti in alte locuri, cu care cam stiam ca e posibil sa ma intalnesc cel putin de 2-3 ori);

    17. primul meu sarut pe buze, dar nu French, a fost in Finlanda cu Karl, pe la 13 ani, iar de tip French kiss mai profund a fost intr-un tren de pe ruta Moscova-Bucuresti cu copilul unui angajat MAE pe la 14 ani eu, 15 el; desi nu m-am sarutat niciodata in spatele blocului, m-am sarutat o data in FATA blocului cu unul cu care venisem de la antrenamentul de inot, pe la 15 ani, si m-a vazut mama pe geam si a iesit scandal re “ce-o sa zica vecinii, si daca am de gand sa ajung ca ala despre care vuieste tot cartierul”; am inteles punctul ei anxios de vedere, era si inainte de abrogarea art 200, si dupa aceea chiar l-am respectat, ca totusi eram realist re conditii locale sect 2 Bucuresti, Romania, (am respectat punctul de vedere al mamei mele, nu articolul legal, ca am reusit sa fiu si arestat o data pe baza lui chiar inainte de abrogarea lui, si noroc ca am avut pila la MAI, ca ramaneam cu cazier ca aveam peste 18 ani).

  4. 17 April 2012 22:30

    Imi place la nebunie cuvantul Chutney.

    • 18 April 2012 02:26

      Chiar am stat sa ma gandesc, asa din respect si admiratie generala fata de cuvinte, daca imi place si mie asa in special un cuvant mai mult decat altele, dar nu am putut gasi unul, ba chiar m-am simtit oarecum vag usor vinovat ca incercam sa-mi gasesc preferati !

Leave a Reply

