Skip to content

Epopeea mielului

22 April 2012

In ziua de Pasti am auzit cucul.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

One Comment leave one →
  1. 23 April 2012 00:13

    Aoleu, cred ca am sa devin vegetarian dupa ce am vazut pozele astea. Si asa de cateva zile am impresia ca voi intra in curand din nou intr-o faza oarecum anorexica a vietii mele, dar nu am reusit inca sa-mi dau seama de ce, adica ce naiba oi mai fi facut de m-am suparat din nou pe mine insumi ca nu am reusit sa mentin controlul vreunei addictii.

    (Nu zic ca asta e neparat mecanismul in orice tulburare de alimentatie, din fericire eu nu le-am avut pe nici una la un nivel cu adevarat sever, dar in cazul meu de cate ori ma simt super-super vinovat de ceva, de obicei de cate ori simt ca nu reusesc sa am control optim asupra vreunei addictii, sau nu ma simt ff competent in legatura cu efectuarea vreunei activitati in care m-am antrenat recent in mod oarecum auto-evaluat ca fiind oarecum nesabuit si chiar exagerat de impulsiv pt media mea obisnuita, atunci incep sa controlez f rigid alte aspecte ale comportamentului meu, incl cel alimentar.)

    De fapt stiu ce am facut, in principal am ingrijorat-o pe mama, (desi, zau, stiu ca nu mai e cazul sa ii cersesc atentia in halul asta dupa ce am trecut de varsta de 8 ani, dar efectiv nu ma pot abtine uneori sa nu o fac in continuare si acuma), plus in secundar am fost extraordinar de indolent in legatura cu programul meu de maturizare-imbunatatire personala.

Leave a Reply

