Skip to content

Concurs pana maine

3 Mai 2012

Daca vrea cineva sa castige Revista de Povestiri numarul 2:

in care am si eu o poveste

si Miru alta poveste

aveti de facut cam asa:

1) Pana la orele 12.00 (4 mai curente)

Scrieți o scurta povestioara intr-un comentariu, in care sa fie vorba despre doua personaje: hipopotamul Metropotam si Motanov Motanul Mov.

Pe facebookul Metropotam (click).

Sau comentariu la acest articol, si il transfer io; sper ca ie voie.

2) Pana la orele 17.00 (4 mai curente)

Scrie într-un comentariu continuarea propoziției: A bookaholic walks into a bar (Un bookaholic intră într-un bar, pe românește spus).

Asta la bookaholic (click).

One Comment leave one →
  1. 4 Mai 2012 02:32

    Ce pacat ca nu am talent creativ ! (Si-a dat seama de asta pana si seful meu de la serviciul 2 de phone sex, ca a lasat-o mai moale cu indemnul catre mine de a ma ocupa si de scenarii pt phone sex si ma lasa doar sa activez ca lucrator de tip simplu care citeste si improvizeaza la telefon de pe scenariile scrise de altii. Asta mie imi place, ca era totusi de efort prea mare atat pt mine, cat si pt profesorul de la cursul de creative writing, insa ma oftic un pic pt ca nu mai am posibilitatea sa ma duc la conferinta de creative writing din iunie pe banii companiei, si acum trebuie sa-mi fac alte planuri de vacanta pe banii mei, si efectiv in acest moment nu ma simt absolut de loc motivat/tentat sa plec undeva anume pt vreo vacanta in alta parte decat unde sunt.)

    Adevarul e ca personajele cu acel motan si hipopotam pe mine nu m-ar fi tentat sa ma gandesc sau sa scriu ceva despre ele pt ca pur si simplu nu imi place cum le cheama, plus mie efectiv nu imi plac pisicile, am chiar ailurofobie, (fobie de pisici), insa m-ar fi tentat sa creez un banc autentic despre bookaholic-ul care intra intr-un bar.

Lasă un răspuns

