Skip to content

Ziua buna spre seara se cunoaste

26 May 2012

Dimineata era asa:

– pierdusem portofelul negru cu cardul Mastercard; cu ploile din ultimile zile m-am gandit ca l-am scapat din greseala din geanta in timpul manevrelor scoatere-bagare umbrela

– nu gasisem belet de avion pentru Stockholm, decat ori cu 11 ore de asteptare in Istanbul, ori cu plecare sau intoarcere duminica, ori la pretul de 1055,58 euro locul

– tipase un taran la mine, la metrou, ca de ce nu ma dau jos mai repede, ca el pierde KFC-ul

– primisem, la primele ore ale diminetii, celebrul plic de la Resurse Umane “va anuntam ca, din data de 1 iulie 2012, postul dvs se desfiinteaza…”

Seara era asa:

– gasisem portofelul cu cardul pe fundul gentii negre de acasa

– gasisem belet de avion, pentru zilele dorite, cu 350 euro, prin Praga

– mi se cetise explicit restul scrisorii din plicul cu antet RU: “daca pana pe data de 31 mai 2012 nu va exprimati in scris optiunea de a ocupa postul nou-infiintat de …” si mi se explicasera din fir a par prevederile din codul muncii, cu exemple practice in 3D, ca io numa’ asa pricep

– mi se facuse un masaj profesionist de relaxare si pupasem copiii de noapte buna

De bucurie am beut juma’ de sticla de limoncello original di Napoli; nenea manufacturierul recomandase sa se bea ca digestiv.

Ei iaca, io taman ce-am digerat ziua de azi.

Si maine ma duc la concert la Pink Martini (et puis je fume…)

5 Comments leave one →
  1. 26 May 2012 06:10

    asta inseamna sa traiesti cu adevarat! 🙂
    mmm… da KFC-ul stii cumva unde zboara?! 😉

  2. madelin permalink*
    26 May 2012 13:27

    Urlase la mine ca pierde trenul si poorma l-am vazut intrand in fastfudu’ cu pricina…

  3. impricinatul permalink
    26 May 2012 19:19

    pai asta DA zi!

  4. 29 May 2012 07:04

    Am o sticla de limoncello original adus din Napoli de un individ care sta acolo unde se face .N-am desfacut-o ,astept sa vii sa bem din ea….
    In rest mai bine sa te sperii si sa nu fie cazul ca apoi sa poti rasufla usurat si sa bei limoncello..

  5. madelin permalink*
    30 May 2012 09:01

    Lumi, eu am beut deja sticla de limoncello cu lapte 🙂
    Dar vin, vin sa desfacem si sticla ta, ca mi-e dor si de mare si de voi.

Leave a Reply

