Skip to content

Nunta de diamant

4 June 2012

A reginei Elisabeta cu tronul Marii Britanii.

3 iunie a fost ziua defilarii pe Tamisa (a doua din programul jubileului).

Se spune ca 1066 (vreo aluzie la anul de gratie?) de vase vor participa cu totul la defilare. Oricum recordul mondial a fost depasit (“Guinness World Records has announced that the pageant achieved a new world record for the largest parade of boats – surpassing the previous record of 327 boats in Bremerhaven, Germany, last year. The record was announced as 419 boats reached Tower Bridge, with up to 1,000 vessels expected to complete the pageant)

1747 Canaletto “London”  versus Londra 2012

(via DailyMail, cu multe alte poze multe si frumoase)

Regina si sotul sau au stat tot timpul ceremoniei (cateva ore bune) in picioare (si in frig si vant, asa cum glumea live contul de twitter fals al reginei).

Nu o sa zic decat atat: cel mai frumos moment a fost cel in care vasul cu membrii Orchestrei Filarmonicii Regale din Londra si  corul Royal College of Music Chamber au trecut prin dreptul barjei Spirit of Chartwell, pe care se afla familia regala, interpretand Land of Hope and Glory, Rule Britannia si imnul national. Asta pe o ploaie pe care nici cea mai optimista credinta in vremea englezeasca si nici cea mai pesimista “va zic io c-o sa ploo” predictie nu si-o puteau imagina.

Uite aci si video.

PS

Restul povestii, pe ore si minute, aici.

Pe imagini in miscare, aici.

Pe timelapse, aici.

LATER EDIT

Jubileul de diamant al reginei Victoria (pe the bioscope)

3 Comments leave one →
  1. 4 June 2012 06:55

    Da, si eu, ca omagiu catre printesa Diana de Wales, a carei biografie am citit-o intr-una din versiunile ei + dl Christopher Hitchens, ateul meu preferat + bunicul meu matern care stia de BBC de pe vremea razboiului al 2-lea mondial, (D-zeu sa-i ierte pe toti, daca isi doresc, desigur, aceasta iertare, si cel putin despre bunicul meu nu prea cred ca exista motive sa-l ierte in mod deosebit pt ceva anume) + din sentimente de vinovatie fata de Mikey, un prieten din UK caruia nu i-am raspuns la ultimele sms-uri, am lasat BBC-ul sa mearga incontinuu ieri la TV, chiar si in clipele cand nu eram acolo, dar mi s-a parut oarecum monoton la TV…probabil ca ar fi fost altfel daca eram acolo + chiar aveam sentiment patriotic + pro-monarhist britanic.

  2. 4 June 2012 13:01

    Buna ziua, prin acest mesaj doresc sa va informez ca blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB pentru pasiune, talent, imaginatie, creativitate, originalitate si valoare morala! Va puteti revendica premiul accesand urmatorul link http://www.mostwantedblog.org/2012/06/04/premiile-mwb-iunie-2012/ cum de altfel puteti afla mult mai multe informatii despre ceea ce presupune acest premiu! Va puteti alatura initiativei noastre de a cauta si promova valoarea in blogosfera romaneasca! Premiul MWB este una dintre distinctiile cele mai importante acordate in blogosfera romaneasca, fiind un mod de a recunoaste meritele si munca depusa de catre bloggeri talentati, originali si deschisi la comunicare! Mult succes in continuare si bine ati venit in marea familie MWB!

  3. 4 June 2012 14:16

    Canaletto vs. Londra 2012: Superb, și mor de invidie că nu sînt acolo.

    Acum 10 minute am rîs în hohote (nu știu de ce, poate n-a fost chiar drăguț din partea mea) cînd am văzut o poză de la noua întîlnire a colegilor mei de liceu, acum cîteva zile, în Cișmigiu: Ploaie torențială, cum nu cred că am văzut vreodată la vremea respectivă. (Fiincă cuminte fiind, stăteam în casă cînd ploua.)

Leave a Reply

