Skip to content

Cărăbuşul lui Jung

3 Iulie 2012

Exact cand cetesc io asta, maine sa se intample asta.

Curat nimic nu e intamplator, coane Fanica!

altceva?

PS

Vezi tu, acolo, lanurile de grâu? Eu nu mănânc pâine. Mie grâul nu mi-i de folos. Lanurile de grâu mie nu-mi aduc aminte de nimic. Şi asta-i trist! Tu ai însă părul de culoarea grâului. Va fi, de aceea minunat, când tu mă vei fi îmblânzit! Grâul, auriu şi el, îmi va aminti de tine, şi-mi va fi nespus de dragă murmurarea vântului prin grâu

later edit

4 iulie 2012

Joe Incandela, spokesman for CMS, was unequivocal:

The results are preliminary but the five-sigma signal at around 125 GeV we’re seeing is dramatic. This is indeed a new particle” he told the Geneva meeting.

Atlas results were even more promising:

We observe in our data clear signs of a new particle, at the level of five sigma, in the mass region around 126 GeV,” said Fabiola Gianotti, spokeswoman for the Atlas experiment at the LHC.

later later edit:

via @innocentdrinks

later later later edit

Multi fizicieni au aplaudat, altii sunt dezamagiti:

At some level I’m actually a little disappointed. I’ve made no secret–even to Peter Higgs–that I’ve never especially liked the Higgs mechanism. It’s always seemed like a hack. And I’ve always hoped that in the end there’d be something more elegant and deep responsible for something as fundamental as the masses of particles. But it appears that nature is just picking what seems like a pedestrian solution to the problem: the Higgs mechanism in the Standard Model...”

later later later later edit

Bozonul Higgs canta!

later later later later later edit

Bozonul Higgs e pictat!

3 comentarii leave one →
  1. 4 Iulie 2012 02:04

    Am dat click din curiozitate pe primul link si pot sa comentez ca traducerea din lb engleza in lb romana e deosebit de proasta. Nici nu doresc sa stiu cine a facut-o, insa ii recomand sa se lase de tradus fictiune, si sa se concentreze pe munca de tradus acte civile si de studii atasat de vreun notariat, ca nici pt traduceri de texte tehnice nu as recomanda pe asa cineva vreodata, si nu cred ca e ceva imbunatatibil. E pur si simplu lipsa totala de ureche muzicala, pe care eu, fiind congenital afon, stiu sa o recunosc ff bine cand o vad, cf principiului „it takes one to know one”.

    Off-topic, dar just for fun, ca sa nu termin pe o nota proasta, recomand acest test care poate vorbi si despre creativitate sociala si afinitate emotionala fata de muzica, (in lb engleza, dar usor de inteles),

    https://ssl.bbc.co.uk/labuk/experiments/musicality

    Facand testul, mie mi s-a confirmat ff dur si clar ca din 100 de procente, eu personal am obtinut ZERO la suta pt entuziasm fata de muzica, ZERO pt legatura emotionala cu muzica, ZERO la creativitate sociala, 1 % pt curiozitate fata de muzica, si 2 % pt abilitate perceptiva muzicala ! Zau daca am luat vreodata asa note proaste la vreun test anume (cel mai rau a fost 3 la istorie si 4 la fizica, dar pana si alea erau pe o scara de la 0 la 10, nu 0 la 100 !)

    • 4 Iulie 2012 02:16

      P.S. A propos de al 2-lea link din articol, imi permit sa ofer si eu un link reclama la un blog cu adevarat misto tinut de un profesor de fizica nucleara de sex feminin care lucreaza la institutul de cercetari de fizica teoretica Nordita din Suedia (are si review-uri de carti, si articole de interes cultural general, mi s-a parut un blog misto, si nici nu e greu de inteles, ca nu abordeaza cine stie ce probleme obscure deosebit de complicate):

      http://backreaction.blogspot.com/

  2. madelin permalink*
    4 Iulie 2012 13:07

    Eugen, cam ai dreptate cu traducerea.

Lasă un răspuns

