Skip to content

Lasati orice scrisoare, voi ce intrati…

6 July 2012

7 Comments leave one →
  1. 7 July 2012 04:36

    Dar, totusi, ce reprezinta obiectele din aceasta fotografie ? Zau, chiar am incercat sa imi dau seama si nu am reusit, desi, asa per total, foto e frumoasa, desi oarecum nelinistitoare, anxiogena…probabil din cauza stralucirii unor elemente tehnice care mai apar si curbate aproape in mod organic, cam ca una din creaturile SF imaginate de Sir Ridley Scott in seria filmelor Alien.

    • 12 July 2012 19:21

      In sfasit m-am prins si eu ce era asta, ca tocmai am vazut chiar poza asta pe BBC si aia de la BBC cat de cat inca incearca sa iti explice ce arata in diverse poze ! Numai Euronews e din ala cu programe de tip “no comment”, dar pana si la aia e vorba de imagini miscatoare, mai usor de interpretat decat alea statice.

      • 12 July 2012 19:33

        Dar de ce sa lasam orice speranta ? Uite, pe BBC chiar acum ne povesteste despre matematicianul de origine indiana Satyandra Bose de la al carui nume vine bosonul Higgs respectiv ! Pai atata vreme cat exista lume care e mai mult sau mai putin talentata sau competenta la ceva anume, si e si cat de cat harnica in campul muncii chiar peste tot in lume, fiecare acolo la ce se pricepe si ce-i place si cum poate si unde poate, unii cu matematica, altii cu fizica, altii cu birocratia, altii cu mass-media, etc, etc, de ce sa lasam orice speranta ? Chestia cu criza economica o sa treaca, ca au mai trecut si altele, se mai reorienteaza si economia globala, se mai dezvolta si stiintele, se mai diversifica si campul muncii, chiar aceasta poza ofera si speranta de joburi in UE…numai la acest obiect din poza, uite ce mare e, cati angajati trebuie ca sa-l mentina, sa-l stearga de praf, sa faca pontajul celor care se apropie de el, sa calculeze pensiile celor care l-au construit, etc, etc.

  2. madelin permalink*
    12 July 2012 20:15

    Nu pun explicatii decat la poze care, la un click de mause, nu duc nicaieri.
    Altminteri, dand clic pe poza, oarecine vede despre ce e vorba
    nu incalc legile copiraitului, mai Rudolfe, mai.

    • 13 July 2012 15:29

      1. Sorry…nici prin cap nu mi-a dat sa dau background check la poza ! Mai ales ca nu m-a fascinat chiar atat de tare, doar ca am fost nedumerit ce naiba era…insa daca as sta eu sa aflu raspunsul la tot ce ma nedumereste pe mine personal in decursul unei zile obisnuite, zau daca as mai avea timp de altceva !!…mai ales daca nu e ceva care sa ma priveasca pe mine personal imediat, (adica nu imi este util sa aflu neaparat imediat…ca daca mi-ar folosi pe termen lung, poate ca orice farama de cunostinta poate deveni utila la ceva la un moment dat, cine stie…dar eu zau daca ma pot obisnui eu sa ma gandesc pe termen mai lung decat cateva minute…desi stiu ca mama imi spune ca ar cam fi cazul sa invat si ganditul asta mai pe termen lung la un moment dat…)

      2. Insa in legatura cu copyrightul…daca o poza e in domeniul public, adica pe Google images, daca ii dai link la tine pe blog e OK sau e incalcat de drept de copyright…ca eu stiu ca am mai dat de cateva ori link la poze de pe Google images, desi nu prea des, pt ca mie imi plac mai mult filmele de pe YouTube decat pozele…dar totusi as vrea sa stiu, ca eu nu doresc sa incalc drepturile cuiva asa in mod expres, daca stiu care sunt alea intr-un anumit timp si loc si daca mi se explica procedura pt evitatul incalcarii drepturilor cuiva care e aplicabila in acel loc.

      • 13 July 2012 15:30

        Nr 2 de mai sus era o intrebare, dar am uitat sa pun semnul intrebarii acolo inainte de al 2-lea set de puncte puncte.

Leave a Reply

