Skip to content

25 de ani

14 July 2012

de la terminarea liceului.

La multi ani.

6 Comments leave one →
  1. tapirul permalink
    14 July 2012 19:10

    la mai multi! petrecere?

  2. 14 July 2012 20:50

    Sincer, apreciez sinceritatea cu care recunosti acest lucru public la nivel real global, mai ales ca esti de sex feminin. (Tocmai am vazut recent niste articole pe un alt blog insotite chiar si de fotografii de la o astfel de aniversare si efectiv sunt inca socat de acele imagini si mi-am re-intarit convingerea ca eu in vecii vecilor nu am sa ma duc vreodata la vreo aniversare nici macar de 15 ani de la terminarea liceului, daramite de 25 de ani pt ca pur si simplu cred ca m-as imbolnavi de maladii psihosomatice cronice pe loc daca ar fi sa ii vad pe Bogdan, sau mai ales pe “d.r.”, la varste reale de peste 30 de ani adevarati de viata…poate ca la aniversarea de 10 ani as fi rezistat inca sa ii vad, si stiu ca mi-am si dorit atunci cand a trecut, insa in mod real eram toti ff departe atunci de locul acelei aniversari si am auzit ca nu s-au dus nici ei, asa ca nu am pierdut nimica…singurii care de fapt s-au agitat sa organizeze chestia respectiva erau 2 fosti colegi care sunt acum casatoriti, care erau iubiti si pe vremea liceului, si pe care ii despartisera temporar cateva aventuri extra-cuplu ale celui de sex masculin, inclusiv una cu mine, insa care s-au regasit dupa cativa ani si ea s-a decis sa puna piciorul in prag, asa ca s-au casatorit pana la urma…eu pe astia 2 chiar ca nu eram curios sa ii vad pt ca mi se par niste cazuri destul de tipice pt acel mediu al sect 2 Bucuresti, si nu as fi aflat nimic deosebit, eram mai mult curios ce a facut “dr”, daca s-a casatorit cu o femeie sau cu un baiat acolo unde e el acuma…zau, daca era baiat, cred ca m-as fi simtit efectiv linistit si chiar i-as fi urat, desi oarecum gelos, recunosc, tot ce e mai bun in viata…dar poate e mai bine sa nu aflu niciodata…ca daca il vad vreodata in real life si batran si insurat cu o femeie…cred ca efectiv exista risc sa dezvolt hipertensiune arteriala esentiala cronica pe loc…Bogdan precis ca nu s-a insurat pt ca precis nu l-ar fi lasat mama lui sa se insoare asa de devreme si mai ales nu cu cineva care nu ar fi fost un bucatar/menajer desavarsit, pt ca il stia mai sensibil la diverse chestii, ceea ce chiar si era, si dorea inca de pe atunci sa ii gaseasca ea pe cineva care sa il protejeze la fel de bine ca ea…si bucatari/menajeri desavarsiti din astia se gasesc probabil din ce in ce mai rar in zilele noastre…)

  3. 14 July 2012 22:11

    se făcură 20 şi la mine…

  4. madelin permalink*
    15 July 2012 12:51

    Petrecerea urmeaza.

  5. 15 July 2012 19:29

    Eu n-as zice ca ai varsta asta, judecand dupa prospetimea si spiritul tineresc pe care il dovedesti pe blog… Pun pariu ca si la implinirea a 50 de ani de la terminarea liceului tot asa vioaie si tanara vei fi…

  6. madelin permalink*
    16 July 2012 13:50

    Ohoo, multumex!

Leave a Reply

