Skip to content

N-am trait degeaba

15 July 2012

Chestii pe care le-am facut:

– m-am catarat in copaci

– am mancat cirese direct din pom

– m-am plimbat prin lanuri de grau pline cu albastrele si maci

– am facut schimb de timbre

– am inaltat un zmeu

– am scris poezii proaste si proze si mai lacrimosas

– insa am scris si chestii care au fost tiparite (unele pe aici)

– am fumat la nunta mea

– m-am pupat cu baieti

– am facut amor in cort

– m-am balacit in baltoace de ploaie

– am vazut rasaritul la mare

– am facut poze la fluturi

– am scris scrisori de dragoste

– am visat ca zbor

– am facut placinte de noroi si placi de zapada intarita

– am facut plaja pe acoperisul casei bunicii

– am facut chef pe acoperisul caminului

– am plecat in explorare

– am facut baie in mare pe ploaie

– am avut gasca de copii la bloc

– am fost pe munte cu cortul

– am fost intr-o pestera neturistica

– am dormit la prici

– am impletit un fular

– am cantat karaoke

– am dansat vals si rock’n roll perechi

– am facut ingeri in nisip si in zapada

– am fost la sauna

– am avut vanatai si julituri

– am luat in veatza si nota 2

– m-am plimbat cu limuzina

– am citit carti

– mi-am facut unghiile multicolor

– m-am scaldat in mai multe mari

– am gatit tiramisu

– am facut baraj si balca de scaldat la rau

– in scoala generala am fost in tabara de Tineretul pentru Apararea Patriei PTAP si am tras cu ZB-ul

– la facultate am tras cu ZB-ul PM-ul 🙂

– am vazut caprioare salbatice de aproape

– am invatat sa inot pe sub apa

– am fost plimbata pe motocicleta

– am copt cartofi in jar de focalau adevarat

– am alergat prin ploaie

– am vazut curcubee

– am mers desculta pe Bulevardul Independentei

– am mers in balans pe o punte suspendata

– am fost in America

– am cautat oua da gaina in fanul din pod

– am mangaiat miei, pisoi si magarusi

– am facut clatite din oua luate din cuibar

– am baut lapte abea muls

– am inventat cocktailuri

– am luat nota 10 pur la un examen important

– am calarit

– am crescut mare un motan

– in clasa I am luat premiu la olimpiada Tinere Condeie

– l-am vazut si ascultta pe Leonard Cohen in concert

– exact acum 12 ore mi s-a spus ca sunt o mama cool (in urma unui sondaj de opinii, hihi)

– am plantat un pom, am facut o casa (ma rog, aproape achitata), am facut copii

9 Comments leave one →
  1. 15 July 2012 19:31

    Mai trebuie sa bifezi si “am facut cozonaci” si chiar ai o lista completa… 🙂

  2. 15 July 2012 20:22

    OO, pai ti-ai indeplinit chiar si mai mult decat minima datorie, (cea de reproducere de specie)…bravo ! ai trecut cu brio de etapa adulta, ba chiar am evaluat eu ca poti, intr-adevar sa iesi la pensie multumita si sa treci si peste etapa de test a varstei senectutii cu intrebarea “integritate sau disperare” (adica am facut oare ceva util sau mi-am risipit intreaga viata ?), deci chiar ca nu mai ai de cine stie ce eforturi deosebite sa te inhami, si chiar m-as incumeta sa iti prezic cu o probabilitate de 88 % (daca ai fost sincera) ca varsta senectutii iti va fi exact ca o ff lunga si relaxanta vacanta !

    • 15 July 2012 20:26

      …ma rog, cred ca va mai depinde cam in masura de 27 % si de starea sistemului de sanatate din zona unde vei locui dupa ce iesi la pensie reala si intri oficial in varsta senectutii…dar asta zau, nu cred ca ai cum sa poti influenta tu personal prea mult, chiar daca esti ff constiincioasa si chiar te si prezinti la diverse alegeri politice…

  3. madelin permalink*
    15 July 2012 21:36

    Ioane, n-am facut cozonaci. Mai e timp 😀

  4. 16 July 2012 03:17

    “am facut placinte de noroi si placi de zapada intarita”. si ce te impiedica sa faci maine neste cozonaci la fel? sa ne spui cum au iesit!:)))

    io nu m-am plimbat cu limuzina… si nu stiu daca am dormit “la prici”. 🙂

  5. 16 July 2012 10:28

    fata de tine, nu am facut inotatul pe sub apa. Nu stiu sa innot. Nici cu limuzina, nici aia cu cortul 🙂 desi am dormit de ceva ori la cort, dar eram de obicei cu gasca mare in cort, hahaha :)))

    in rest, adaug cozonacii. Si mi-au iesit magnifici. O sa mai fac, dar cer mult timp alocat.
    Mai vreau sa urc pe vf. Moldoveanu. Poate la anul, daca ajung in Ro.

  6. dunia permalink
    17 July 2012 11:29

    Dupa ce dusei pana la capat lista, meditai putin si oftai. Tu ai totusi ceva ani in plus, ca altfel crapam de ciuda. 🙂

  7. 17 July 2012 11:52

    corectie : in facultate ai tras cu pistol mitraliera (PM) cu ZB probabil ai tras la liceu . Cata desconsideratie pentru armata romana la care o vreme ai facut stagiu si ai fost fruntas…

  8. madelin permalink*
    17 July 2012 12:32

    Lumi, memoria ta fata de memoria mea e ca un soricel in fata unui elefant 🙂

Leave a Reply

