Skip to content

Bi-log

6 August 2012

orele 17 trecute fix

Miru: buna!

Io: buna!

Miru: imi iei tu oja colorata sau imi iau cand merg cu tata la cumparaturi?

Io: dar ai mai facut din tema azi?

Miru: care tema?

Io: la mate

Miru: de Alina da si acuma fac pauza

Io: eu ziceam de tema pe care o ai de la profa de mate de la scoala

Miru: pai da

Io: iti da si Alina tema separat?

Miru: da

Io: si ai facut din amandoua?

Miru: nu, acuma ma apuc sa mai fac din aia de la profa.

Io: pai mi-ai zis ca da

Miru: nu am zis ‘da’ am zis ‘pai da’ adica de aia de la profa ma apuc

7 comentarii leave one →
  1. 6 August 2012 20:45

    hai maaa….
    acuma in vacanta?!
    pe vipia asta?
    si de la profa si de la alina?!
    vream o-ja! vrem o-ja!

  2. blegoo2 permalink
    6 August 2012 22:50

    Păi… nu?

  3. 8 August 2012 20:42

    asa, asa…
    da numai daca’s cumparate de miru pentru uzu propriu 😉

  4. 8 August 2012 23:20

    De-aia stau copiii nostri degeaba in timpul scolii si sunt extenuati si plictisiti-paradoxul scolii romanesti. Cum sa ai teme in vacanta? De ce mai e vacanta? Ca sa mai recupereze profii din ce nu-s in stare sa faca in timpul anului scolar? Lasa copilul sa se bucure de vacanta! Singura activitate intelectuala permisa in vacanta e cititul. Auzi la ea! Mate!

  5. madelin permalink*
    9 August 2012 19:36

    Mosu, daca-s comandate de Miru pentru uzu propriu se pune?

    Iulia, in principiu nici eu nu sunt de acord cu teme de vacanta. Insa asta e o situatie anume, Miru are de recuperat ceva pentru a-si salva cinstea obrazului 🙂

  6. 9 August 2012 19:59

    o, daaa… se pune, se pune 🙂

Lasă un răspuns

