Skip to content

Carte de vise XXX

12 August 2012

Mai intai am visat ca nimerisem intr-o sectie de votare unde puteam sa votez DA de cate ori voiam eu.

Apoi am visat ca faceam o vizita unei cunostinte si ma miram de rozul absolut netipator in care-si colorase peretii. In vis stiam ca persoana este extrem de ordonata pentru ca pune totul in pungi numerotate.

Apoi am visat o ploaie amarnica, cu tunete si fulgere. Se facea ca saream cu parasuta, imbracata intr-un fulgarin negru lucios si cu cizme de cauciuc in picioare. Vantul ma ravasea furios, caderea era mult mai rapida si mai haotica decat imi imaginasem. Dintr-o data a aparut o rampa care mi-a incetinit caderea, vedeam jos un tren din care-mi facea cu mana actrita Judi Dench. Am aterizat intr-o camera de hotel, pe pat. Unde am si ramas, pe spate, privind tavanul, oarecum trista.

No comments yet

Lasă un răspuns

