Skip to content

100

14 August 2012

inspiratie de la Luca-revdepov

1. Sunt timida. Si tacuta.

2. Nu-mi plac oamenii in mod deosebit.

3. Pot sta un weekend intreg in casa.

4. Nu stiu sa joc Minesweeper; apas la intamplare pe patratele.

5. Am inceput sa scriu poezii in clasa a 9-a, in ora de chimie.

5. Sunt fascinata de fizica cuantica, desi inteleg putin din fenomene. La fel de mult imi plac discutiile dintre programatori, ca aici.

6. Nu sunt spontana si ma enerveaza teribil aceasta meteahna: cele mai bune replici imi vin dupa consumarea fazei, cele mai bune discursuri le tin in gand.

7. Imi plac carnatii, ardeii copti, salata de vinete, icrele, rosiile cu branza, painea prajita, baclavalele, fructele de mare, laptele batut, mamaliga, mierea, cafeaua, ceaiul de macese, pestele gatit in orice fel, fasolea in toate variantele.

8. Imi place sa pierd vremea aiurea-n tramvai.

9. Nu-mi place inghetata. O mananc din obligatie.

10. Pierd mult timp pe internet.

11. Colectionez retete culinare: e un hobby pasiv. Colectionez si scoici si pietre de mare.

12. Mi-ar fi placut sa-mi cunosc al doilea bunic. Sa ma invete sa fac sapun cu arome, sa ma invete sa albinaresc, sa ma invete sa joc popice.

13. Am doua maini stangi cand vine vorba de desenat, pictat, ornat, insurubat becuri, desenat.

14. Stiu sa fac sarmale. Si tiramisu!

15. Nu am facut niciodata cozonac.

16. As pleca in lume cu o rulota. Turcoaz.

17. Imi place Street Art-ul; Banksy in special.

19. Imi plac berzele.

20. Randunelele imi aduc noroc. La fel si cifra 13.

21. Sunt deranjant de punctuala. Si nu-mi plac oamenii intarziati. Desi nu ma deranjeaza asteptarile.

22. Cel mai mult din lume imi place sa scriu neserios.

23. Urasc ciorile.

24. Cand ma duceam in vacanta la Plostina, cel mai mult timp stateam in casa si citeam.

25. Nu stiu sa beau vin.

26. Am nenumarate perechi de cercei nepretentiosi.  Cel mai mult imi dorex o insula a mea.

27. Nu-mi place aurul. Cadourile marunte imi fac placere.

28. Mi-ar placea sa am o gradina si sa ma si pricep sa o intretin. Jumatate din ea ar fi salbatica.

29. Iubex oamenii-fotograf. Si oamenii-astronomi.

30. Fotografiez foarte rar oameni. Cel mai des plante. Sau obecte.

31. Sunt o procrastinatoare (nu stiu sa traduc exact, cea care amana?) innascuta.

32. Dar, in acelasi timp, o ordonata oarecum maniaca: in dulap, in camera, pe birou.

33. Daca e sa sar peste ceva ca gospodina, prefer sa sar peste spalat geamuri, podele, faiante, aragaze  si gresii.

34. Imi place sa calc rufe. Cu muzica. Ma relaxeaza.

35. Imi place sa inot.

36. Iubesc marea. Plimbarile pe tarm. Fara lume. Chiar si fara pescarusi.

37. Imi place ploaia, chiar si atunci cand sunt in ea.

38. Sunt usor adaptabila: la calduri sau ger, la mirosuri, la conditii mai putin comode.

39. Trec usor de la o dispozitie exuberanta la o dispozitie nesuferita.

40. Ador sa dansez. Si ma si pricep.

41. Sunt pasionata de stirile din astronomie.

42. Sunt complet dezorientata in spatiu: mi-e teama sa plec undeva singura. Cea mai haioasa faza a fost cand am intrat intr-un minister si nu am mai reusit sa gasesc iesirea; am nimerit in debaraua plina cu maturi a femeilor de serviciu.

43. M-am lasat de fumat insa mai fumez ocazional.

44. Am o tipicarie: nu calc pe dungi.

45. Nu mi-e frica de serpi, soareci sau paianjeni.

46. La fotbal tin cu Rapid Bucuresti. Si cu Petrolul, din patriotism local.

47. Cand plec in vacanta, imi plac mai mult spatiile deschise si locurile putin stiute („hidden places”). Nu sunt o vizitatoare a locurilor „it’s a must”.

48. Daca as mai fi avut doi copii, le-as fi pus numele Mihnea si Mara.

49. Sunt monarhista.

50. Ma bazez pe intuitii si pe prima decizie.

51. As asculta la nesfarsit Pink Floyd. Nu chiar toate albumele.

52. La inmormantarea mea as vrea sa cante Leonard Cohen Closing Time si Here it is Si Pink Floyd Coming back to life si Shine on you crazy diamonds.

53. Jazz, oricand.

54. Culoarea verde.

55. Flori de liliac, frezii si levantica.

56. Stilul meu interior (my-inner-me) e power-flower.

57. Daca nu as fi asa comoda, m-as inscrie la cursuri de franceza, portugheza, olarit si fotografie.

58. Imi plac targurile de vechituri.

59. Pot sa tin cu usurinta un secret.

60. Iubesc padurile.

61. Daca as renunta bucuroasa la ceva, as renunta la vreo 15 kilograme.

62. Am parul aspru si cret natural.

63. Am tendinta sa ma subestimez.

64. Nu sunt curajoasa.

65. Dar as avea curaj sa-mi fac un tatuaj.

66. Plang usor, chiar si la reclame.

67. Imi plac orasele de pe ape.

68. Mi-ar placea sa fiu the ‘backstage girl’.

69. Cred in unicorni. Si in zane. Si in hobbiti.

70. Cred cu tarie ca nimic nu e intamplator.

71. Nu stiu sa merg pe bicicleta.

72. Pot fi si sarcastica.

73. Urasc sa vorbesc la telefon. Mai ales la cel mobil.

74. Am imaginatie dar nici un pic de vedere in spatiu.

75. Cateodata imi vine sa fug de acasa.

76. Simtul umorului rulz!

77. In adolescenta visam ca o sa ma marit cu un barbos cu ochi albastri.

78. N-am fost niciodata la un meci de fotbal pe stadion.

79. Sunt locuri frumoase in care nu ma simt bine. Sunt oameni cu care nu ma simt confortabil din prima. Si invers.

80. Astept sa se inventeze teleportarea.

81. Cred in sufletele pereche. Mai multe.

82. De cate ori intru intr-o biserica, plang in nestire. Oi fi prea pacatoasa.

83. Daca as avea coa*e, as pleca pe Camino singura.

84. Cel mai mult imi place seara de vineri.

85. Nu ma uit la filme.

86. Nu stiu sa crosetez, sa brodez, sa fac goblene sau sa impletesc pulovere.

87. Incerc sa am cat mai putine prejudecati.

88. Imi place cafeaua cu exact atat zahar si exact atata cafea.

89. Trantesc usile. Si de la dulapuri.

90. Bodogan, bomban, mormai, tip cand ma enervez.

91. Sforai.

92. Cand sunt criticata, ma bosumflu.

93. La fel, cand nu sunt bagata in seama.

94. Sunt un pic antisociala.

95. Incerc intotdeauna sa ofer oamenilor scuze sau a doua sansa.

96. Am suferit de insomnii.

97. Imi plac oamenii cu parul rosu si cu pistrui.

98. What would you be more embarrassed to buy: sex toys or adult diapers? In nici unul dintre cazuri.

99. In copilarie eram strigata „halaciuga”, din cauza parului. Un fel de Fata Verde cu parul padure.

100. Nu mi-e frica de moarte. Habarnam de ce.

12 comentarii leave one →
  1. 14 August 2012 23:05

    97-e preferatul meu! :))
    şi la 34 am citit „Îmi place să culc rufe.” :))

  2. 14 August 2012 23:06

    aa..şi acum tocmai coc nr. 8

  3. 15 August 2012 08:33

    As putea comenta la foarte multe din punctele de mai sus, insa ma rezum numai la cateva, nu de alta, dar nu vreau sa ma insir prea mult: 9. Cum adica mananci inghetata din obligatie? Toate femeile, dar toate, declara ca au o placere sa manance inghetata, deci o fac din placere, nu din obligatie… 25. Nici eu nu stiu sa beau vin, insa ce mare stiinta mai e si asta, duc paharul la gura si-i beau continutul, cam asa fac eu, daca afli ca mai trebuie ceva, te rog sa-mi comunici si mie… 43. Ori te-ai lasat de fumat, ori nu. Nu tine chestia cu ocazionalul… 75. De ce sa fugi de acasa? Mergi incet, vorba lui Moromete… 83. Daca ai avea coate, eu asa interpretez apostroful, ai merge pe Camino… Unde e asta, si de ce trebuie sa mergi pe coate acolo, e traditie sa mergi in patru labe? 92. Sper ca dupa ce citesti comentariul meu, sa nu fii bosumflata… 🙂 Toate cele bune iti urez!

  4. 15 August 2012 08:48

    aaa, la 42 trebuia sa te fi dus cu marian colegul de camera (chiar, e ziua lui azi, si de nume si de nastere), cand a intrat el pe furis, prin anul 1, in casa poporului (era inchisa publicului si nu prea functiona nimic acolo pe vremea aia), si apoi a cautat iesirea, literalmente, cateva ore. la iesire l-a prins soldatii care nu il prinsesera cand a intra pe furis, si l-au dus nervosi la interogatoriu.

  5. tango permalink
    15 August 2012 09:35

    gizas. ma recunosc in aproape toate. PS: esti Taur? 😀

  6. Blegoo permalink
    15 August 2012 16:30

    Și io am citit tot „culc rufe”.

    (de fapt… dacă stai să te gândești…)

  7. madelin permalink*
    15 August 2012 20:13

    Almanahe, am copt si io!

    Ioane, adica mananc inghetati penca nu poci sa ma abtiu! Iar vinul se bea cu stiinta, nu asa, cu paharul, eheeei…
    Nu m-am bosumflat!

    Tapire, daca cutezam sa intru in hardughia aia sinistra, creca mai ieseam peste vreo doi ani!

    Tango, Capricorn.

    Blegoo, ar fi o idee de job: culcatoare de rufe.

  8. 21 August 2012 04:20

    lol , luv’ya…101 ???…no dalmatieni 🙂 (_)> (_)> pink martini , cheersssssss

  9. madelin permalink*
    21 August 2012 08:24

    102. Nu port niciodata inele (verigheta included) sau ceas.

  10. madelin permalink*
    21 August 2012 22:45

    103. Am o afectiune deosebita pentru Alice cea din tara minunilor.
    104. Iubex astronomii amatori, ilustratorii, fotografii profesionisti si amatori, oamenii politicosi.
    105. Nu m-am imbatat niciodata.
    106. Tre sa mananc cel putin 3 legume colorate diferit pe zi si nu reusesc.
    107. Ador papadiile, girafele, bufnitele, elefantii, ursii panda si koala.
    108. Nusunt friguroasa, dimpotriva.
    109. As vrea sa fumez pipa.
    110. Sunt fascinata de regi, regine, printese.
    111. Visez in secret sa fac inghetata cu morcovi din bancul cu iepurasul.
    112. Nu am memoria numelor.
    113. Imi trimit singura emailuri si imi scriu post-it-uri.
    114. Colectionez magneti de frigider.
    115. Aproape ca detest sa merg prin magazine de haine.

  11. madelin permalink*
    25 August 2012 07:46

    116. I am more a cat-lady than a dog-lady.

  12. 17 Octombrie 2012 10:22

    Wow ! Ce MULTE lucruri ai fost in stare sa spui despre tine. Eu m-am chinuit ca naiba si cu alea 11 necesare pt Leapsa aia Liebster awards ! Zau, daca nu m-am ambitionat acuma sa incerc ca tema pt un viitor articol de blog sa scriu 50 de lucruri despre mine insumi…asa, ca un antrenament din ala mai dur in care esti obligat sa faci 50 de flotari !

Lasă un răspuns

