Skip to content

16 august

21 August 2012

Ziua aceea când nu-i mai poţi cumpăra papaşoi de pluş fetiţei tale, de ziua ei, ci ceas si dichisuri.

4 comentarii leave one →
  1. 22 August 2012 23:27

    In loc de suflat in lumanari a avut de trecut probe de curaj? Mie mi-ar fi fost frica sa ma apropii de rugul ala din tort. E cumva noua moda in materie de torturi? Se pare ca am ramas in urma. Prima oara m-am speriat cand am vazut-o cu capul in palalaie.

  2. madelin permalink*
    23 August 2012 08:02

    Iulia, a avut si lumanari. Artifica a fost doar pentru efect dramatic ;))

  3. 23 August 2012 21:06

    E o chestie speciala pentru torturi, sau sunt artificii ( care e singularul? Artificiu?) obisnuite? Vreau sa aplic ce am invatat, ca vine si ziua fiica-mii si pare amuzant.

  4. madelin permalink*
    24 August 2012 06:47

    Iulia, e special pentru tort, are in partea de jos un suport cu varf care se baga in tort. Eu le cumpar de la cofetarii. Artifica, that is 🙂

Lasă un răspuns

