Skip to content

Ora regelui

27 August 2012

Sambata, pe 25 august curente, am dat televizorul pe TVR1, afland din intamplare ca la orele 13.00 va incepe emisiunea Ora Regelui.

Mai intai am sunat la mama, sa se uite si ea.

Si apoi am sunat la bunica mea, la Buzau, sa o anunt.

Dupa ce s-a terminat emisiunea, bunica m-a sunat sa-mi multumeasca ca i-am atras atentia (v-am zis ca e cea mai gentila persoana din lume!) si sa-mi povesteasca o intamplare din copilaria ei, intamplare pe care i-o redesteptase filmuletul cu regele Carol I ajuns la Turnu Severin.

Eram mica pe vremea aceea. Mi-amintesc ca eram pe galeria mare a casei din Lopatari, la masa, noi copiii, si cu parintii. In timpul mesei, neobisnuit pentru ora pranzului, ne viziteaza secretarul primariei.

“Ioane, ce vant te-aduce pe la mine?” intreaba stalpul familiei, preot in comuna.

“Nu vant, parinte, urgie!”

‘Dar ce s-a intamplat?”

“A murit Regele Ferdinand!”

“Tu glumesti?”

“Nu parinte, ne-au anuntat prin telegraf ca a murit Regele”

Si-n clipa aia s-a lasat o tacere grea in jurul mesei.

Numai din ochii parintelui, om cat un munte, au inceput a curge siroaie de lacrimi, fapt nemaivazut vreodata si asa infricosator pentru copii”

Multumesc doamnei Marilena Rotaru si echipei dumneai pentru aceasta comoara.

PS

Acesta a fost episodul 5.

Episodul 4 poate fi urmarit pe internet (click aici).

Episoadele 2 si 3 pot fi urmarite (click aici).

Episodul 1 poate fi urmarit (click aici).

Pagina de facebook a emisiunii aici.

One Comment leave one →
  1. Violeta permalink
    30 August 2012 21:17

    Buna seara vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar si sa distribuiti pe facebook despre fetita mea Leontina Nicoleta Calin
    Mai multe detalii le gasiti pe :http://leontinanicoleta.blogspot.ro/
    Astept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail leontinavioleta@yahoo.com
    Va multumesc frumos!

Leave a Reply

