Skip to content

Carte de vise XXXII

28 Decembrie 2012

Azi noapte l-am visat pe Traian Basescu. Un debut glorios, as zice. Stateam la o masa mare, pe o barja, si el imi turna intr-o farfurie adanca, cu un polonic rosu, supa de pui cu taietei. Eu eram suparata ca Miru luase la limba croata un doi si un patru.

4 comentarii leave one →
  1. 29 Decembrie 2012 02:58

    Eu sunt super amator de interpretat vise la nivel amator !! Acest vis reprezinta o usoara suparare/insatisfactie anxioasa pe care o resimti fata de tine insuti, ca orice om constiincios din fire, pt ca ai parerea ca te-ai distrat prea mult in vacanta de iarna, in loc sa iti faci temele in mod mai constiincios in legatura cu domenii de cunoastere sau activitate inca total straine pt tine, insa pe care doresti sa le inveti, sa le incorporezi, in mod chiar sincer pasional si interesat, pt ca le pretuiesti deja si/sau pretuiesti cunosterea/educatia in mod cat se poate de real si de concret si de autentic, nu doar la nivel de simpla ambitie personala.

    Desi de obicei eu nu ma hazardez si in predictii bazate pe vise, acum fac o exceptie, mai ales ca in aceasta perioada se fac si urari de viitor, si exista si destule traditii legate de diverse predictii pt noul an ce vine + acest vis contine si cifre, si efectiv, desi nu ele in sine, ci doar prezenta lor ma tenteaza in acest sens statistic, (ca maj predictiilor sunt in mod real bazate pe statistici, nu numai sau neaparat cele din vise, pt ca de fapt visele sunt ff extra-rar de tip premonitor, ci ceva usor mai des posibil clarificator, si cel mai super-des pur si simplu rezolutive al unor anxietati banale cotidiene total obisnuite pt toti), si am sa prezic ca, bazat pe culoarea rosie a polonicului + pe mai ales pe taitei, ca e DE BINE. Vei reusi ce ti-ai propus ! (…Desi e posibil ca va trebui sa astepti pana vine noul an chinezesc prin februarie !)

    Sper ca nu te vei supara ca am indraznit sa scriu aceasta interpretare. Zau, fie ca e asa sau nu e asa, pt ca eu NU sunt expert, expert acreditat nici atata, nici in vise, nici macar in starea de somn, eu totusi nu am scris la misto, ci doar asa in semi-gluma, dar total la nivel amical + cu mare simpatie fata de toti oamenii carora le face placere sa povesteasca altora ce-au visat !

  2. 30 Decembrie 2012 08:08

    Ha ! Ha ! Revin ca sa povestesc ce am visat eu intre timp, (ca asa mi se pare echitabil). Am visat ca eram turist in Germania intr-o zi oarecare senina si cu temperatura medie si stateam intr-o piata uitandu-ma la fatada bisericii St Lorentz din Nuremberg, sau cel putin la fatada unei biserici care seamana cu aia, insa nu eram in Nuremberg, ci intr-un oras care incepea cu litera W, si eram nedumerit si ma intrebam in care oras eram oare, dar in general starea mea de spirit nu era suparata, sau anxioasa, ci eram chiar calm- OK linistit.

    La inceput mi-a fost greu sa interpretez acest vis pt mine insumi, insa am apelat si la Internet, mi-am dat in sfarsit seama ca acest vis inseamna ca eu raman in continuare la fel de calm de starea mea de spirit in general nedumerita si ignoranta, (inclusiv de faptul ca nu stiu nici lb germana, nici nimic despre cultura, istoria, si geografia Germaniei), plus si de faptul ca este deosebit de clar ca tind in continuu sa iau decizii in legatura cu mine si sa imi judec propriile actiuni si propria mea pozitie sau situatie asa in general in viata, nu numai geografic, in mod total eronat, in ciuda faptului ca pana si bunul D-zeu imi da o indicatie cat se poate de clara si de insistenta sa ma gandesc mai atent !

    • 30 Decembrie 2012 08:17

      Faptul ca nici macar nu eram curios sa intru in acea biserica este de asemenea indicativ ca nici macar nu sunt deosebit de curios sa aflu mai multe lucruri despre mine insumi. Iar ca posibila predictie, (din partea mea, nu ca acest vis ar fi fost unul de tip predictiv, ci unul pur si simplu indicativ-clarificator), ce sa mai zic, ca e clar, daca cerul era senin, nu era umbra de nor sau de urma de boare sau vant, nu resimteam nici vreo stare deosebita care ar fi putut anunta schimbari de presiune atmosferica, atunci se asteapta probabil ca starea vremii sa ramana neschimbata, cel putin pe termen imediat previzibil…asa cum sunt, asa raman…total nedumerit + in vacanta (turist) in continuare !

      • 30 Decembrie 2012 08:24

        P.S. Insa nu eram nici intr-o stare deosebit de satisfacuta sau bucuroasa, in extaz nici atata, asa ca in cazul meu NU se aplica zicala „fericiti cei saraci cu duhul”, ci bunul D-zeu imi da o atentionare chiar auster-severa sa nu ma las pe tanjeala si ma concentrez mai atent si mai bine asupra mea !

Lasă un răspuns

