Skip to content

Introspectie

11 Ianuarie 2013

Cand ai ras ultima oara in hohote?

3 comentarii leave one →
  1. 12 Ianuarie 2013 04:40

    Acum vreo 4 1/2 ore. Am ras atat de tare, incat dupa aia mi-a pierit si somnul, insa de fapt bausem si 2 espresso tocmai seara, asa ca efectiv nu stiu care si cat a contribuit la faptul ca acum e 03:30 si inca tot nu mi-e somn.

    Efectiv sunt si mai stressat decat media inca de ieri si de aia mi-am si cautat expres ocazii si motive de ras + am si ras mai cu pofta si chiar zgomotos ! (Majoritatea timpului nu prea reusesc decat sa zambesc, daca se intampla ceva amuzant, dar zau cand sunt mai stressat, tocmai atunci, daca se iveste ocazia, rad pana la lacrimi ! E clar ca sunt inclinat isteric.)

  2. madelin permalink*
    12 Ianuarie 2013 13:20

    Am cetit „inclinat istoric”.

    • 12 Ianuarie 2013 18:31

      Ha ! Ha ! Hai ca tocmai ma gandeam ca azi nu am apucat inca sa rad, ba chiar ca ma doare capul (inca mahmur), si acum, citind acest comentariu, totcmai eu care am avut notele cele mai mici posibile la istorie dintre toate materiile, (inclusiv nota 2 la istorie Universala, nu numai 4 la Istoria Romaniei), chiar am izbucnit in ras real…desi nu chiar in hohote !

Lasă un răspuns

