Skip to content

Blues

2 Februarie 2013

How do you feel today?

I’m not even blue, I’m kinda turquoise.

3 comentarii leave one →
  1. 2 Februarie 2013 08:09

    Eu ma simt odihnit, dar nu stiu ce culoare are asta…in clipa asta probabil un fel de portocaliu, insa mat, nu strident, mai spre nuanta Princeton orange (prima oara numita in 1928), dar nu exact aia, usor si catre Persimmon orange (prima oara descrisa in 1922).

    • 2 Februarie 2013 08:12

      Ha ! Ha ! Azi-noapte inainte sa ma culc eram chiar On the Waterfront in 1954 ! Vad ca am calatorit ceva in timp, nu gluma ! Insa trebuie neaparat sa-mi revin la 2013, ca am o groaza de lucruri de facut azi si maine !…si NU am nici un chef…

  2. 10 Februarie 2013 12:14

    I’m all pink, mă scoate fiu-meu în club! :))))

Lasă un răspuns

