Skip to content

Copacii mei vor fi la Snagov

28 March 2013

Suntem tare bucurosi de rezultatele campaniei vALLuntar:

522 de carti citite, 632 de copaci ce vor fi plantati si 10.607 de comentarii.

Iti multumim frumos pentru implicarea si entuziasmul tau, speram ca te vei implica si in campaniile noastre viitoare.

Imediat ce se indreapta vremea vom incepe expedierea puietilor catre cei care au optat sa ii planteze singuri. Plantarea restului de puieti va avea loc sambata, 6 aprilie, la Snagov (vom pune in cursul zilei de astazi detalii pe www.allcafe.ro).

Asa suna emailul de la Loredana Modoran, coordonatoarea campaniei.

Eu am scris doua recenzii:

prima

a doua

Am strans mai mult de 15 comentarii la fiecare asa ca o sa am doi mesteceni stejari rosii la Snagov!

Multumex comentatori!

2 Comments leave one →
  1. doarleguma permalink
    2 April 2013 10:15

    Da’ de ce nu mesteceni?

  2. madelin permalink*
    2 April 2013 12:14

    Pentru ca asa au ales organizatorii.

Leave a Reply

