Skip to content

Inscriptii pe pietre

3 July 2013

DSCN0084

Mai multe poze cu vara la Plostina, aici.

11 Comments leave one →
  1. blegoo2 permalink
    3 July 2013 20:03

    Bre… da’ acolo nu se cultivă decât flori și zmeură?
    Păstârnac, mărar, roșii, cartofi, ceapă, țelină, leuștean, usturoi, alea… unde?

  2. madelin permalink*
    3 July 2013 20:24

    Ceapa, morcovi si cinci cuiburi de fasole. La poza aia cu papusile in geam, se vad in departare aracii de fasole.

  3. blegoo2 permalink
    3 July 2013 20:49

    Aha…
    Și tufele dă leuștean?

    Că-n depărtare… se vede și turnu’ aifăl ăla.

    Clozap, clozap… nu frecții colorate.
    Dacă te dai o adevărată ploștinoaică… apăi trebe să pui poze cu ce-ai cultivat TU!
    Fratelo a derpus mărturie vizibilă la produs de țuică… tu unde erai?
    VaxAlbineturi gen… “floricele colorate” nu se califică.
    Ori ejți buzoiancă… ori te prefaci.
    “din această dilemă, nu poți ieși!”
    🙂

  4. madelin permalink*
    3 July 2013 21:25

    Tufele da leustean ‘s pe langa casa si au crescut chiar cat casa. Mai e si patrunjel. A iesit si UNA (o) margareta da’ n-am apucat s-o trag in poza ca s-a stricat aparatu’. Si pa toate le-a pus mama si tata, io, floricele, fluturasi 🙂

    • blegoo2 permalink
      3 July 2013 21:42

      Scuze ca la Buzău, ca de-obicei.
      Gen… ca aia cu faruri nautice; am vrut să cumpăr unu’…
      doar așa, de sanchi, pt tine… da’ reieșea că dai banii, da’ nu-ți dă hârtia de apropitar.
      Că cică… ejți îngrijitor și alea… hai sanchi/sictir? adică vreți o sutică dă coco… ca să-mi da-ți voie să mătur în curte?
      Adică… dai parale, da’ […nemenționabil…] ghiogîlț!
      Serios, chiar aveam parale, chiar am vrut să cumpăr.
      A reieșit un fel de legumicultură ca la Buzău: floricele, alea.

      Vreu să văz stratu’ dă cartofi pus dă tine!
      Săpat dă tine!

      Ceapă, usturoi, alea.
      Te iert la roșii…
      🙂

      Băi țațoo… ce facem noi acilea?
      Agricultură ori caterică pă gloabă?
      🙂

  5. madelin permalink*
    3 July 2013 21:55

    Maine-tz fac poza la mandarinu’ de l-am plantat pa pervaz. Io. La cartoafe si cepe, cand oi iesi la pensie. Sau cand oi face schimb de spatii locative. Daca cumperi faru’ pana atuncea, ma jur ca sap straturi in curtea lui.

    • blegoo2 permalink
      3 July 2013 22:21

      Madelin… chiar am vrut să cumpăr farul.
      Undeva în NY state.
      Dar… nu cumpărai nimica, de fapt… decât dreptul să întreții turnul pe banii tăi.
      Mi s-a părut exagerat de scump.
      Hai, 10 mii… aș fi dat – că tot aveam parale.
      Dar… o SUTĂ(plus)???
      Hai siktir, am zis.

      Nu poți să faci afaceri cu statu’… decât dacă te cheamă Jiji.
      🙂

  6. madelin permalink*
    4 July 2013 07:08

    Pi te-am crezut din prima cu faru’. Poate prin vro tara mai oroposita sa fie afacerea afacere?

  7. 4 July 2013 15:15

    mie mi-au placut floricicile tale, Madelin.
    si e a doua oara in saptamana asta ca mi se face dor de “la tara” la noi. e timpul sa. :))

  8. 29 May 2014 08:48

    Nu mai merge linkul către pozele de la Ploștina 😦

  9. madelin permalink*
    29 May 2014 22:06

    Am remediat.

Leave a Reply

