Skip to content

Retragerea vikingilor

19 July 2013

Avand in vedere ca nu o sa apuc niciodata sa locuiesc intr-un far, ma gandesc ca as avea ceva sanse sa gasesc o gara parasita.

6 Comments leave one →
  1. 20 July 2013 08:15

    si garile si trnurile noastre sunt parasite, chiar si de caini

  2. 20 July 2013 09:34

    1. Ce chestie…am citit “o gaura parasita”, zau chiar m-am gandit la tine ca la un soi de soricel de tip Ratatouille care e momentan deprimat !
    2. Dar nu inteleg titlul, ce legatura au farurile cu vikingii, mai ales cu cei care se retrag. E vorba de raidul vikingilor la Lindisfarne ? Vad acum pe wikipedia ca are destule referinte culturale in muzica etc, Nu am fost niciodata pe acolo, nu am calatorit in UK niciodata in Newcastle, sau in Northumberland in general, insa am stat recent de vorba cu cineva care era de acolo, si zau, mi s-a parut la incepu ca vorbea o limba scandinava, numai ca era lb engleza, dar era pronuntata asa intr-un fel cu o muzicalitate si accent chiar aproape danez, si mi-au trebuit aproape 2 minute ca sa ma obisnuiesc si sa pot sa inteleg mai bine ce imi zicea ! Am fost asa de surprins, pt ca nu intelegeam de ce ala imi vorbea in daneza si nu in engleza si chiar si asa de ce nu puteam sa inteleg ce voia sa-mi zica, ca eu incercam sa inteleg daneza lui, si pana m-am prins ca vorbea de fapt in engleza a durat ceva, pt ca la mine lb engleza rezida in alt loc din creier decat unde rezida lb scandinave ! Ha ! Ha ! Chiar am simtit asa ca mi se batatoreste o noua potecuta de scurtatura asa de legatura intre acele 2 site-uri diferite, in timp ce stateam atent de vorba cu acea persoana, si pe urma a mai venit unul si au inceput sa converseze ei intre ei, si atunci chiar ca nu am mai inteles nimica, cu potecuta mea cu tot, pt ca totusi fata de mine primul facuse un efort sa vorbeasca asa mai incet, dar unul fata de altul, zau ! Am ramas total pe dinafara ! A fost asa haios dar si descumpanitor totodata, efectiv de parca eram asa pe o bordura si ma balansam asa oarecum instabil, m-a apucat ameteala cat si o usoara durere de cap !

  3. Blegoo permalink
    20 July 2013 17:54

    Băi, da’ m-ai tâmpit cu farurile tale!
    Strânge bani, cumpără-ți unu’!

    http://www.smithpointlighthouse.com/
    http://weburbanist.com/2009/02/11/abandoned-lighthouses/

    Government-owned lighthouses have sold for between $25,000 to the record of $381,000 for Little Gull Lighthouse off Fisher’s Island in New York, according to Patrick J. Sclafani, a spokesman for the federal Government Administration Services agency, which is handling the sales. Bidding typically begins at $10,000.

    http://articles.courant.com/2013-06-07/business/hc-lighthouses-for-sale-20130523_1_lighthouse-saybrook-breakwater-light-jeremy-d-entremont

    http://curbed.com/archives/2012/02/01/hark-mariners-here-are-five-lighthouses-for-sale-in-the-us.php

    http://www.nps.gov/history/maritime/nhlpa/noas2013.htm

    http://www.nj.com/inside-jersey/index.ssf/news_features/lighthouse_for_sale.html

    Deși… dacă mă-ntrebi pă mine… nu se merită!
    N-ai idee cât trebe să cureți și să robotești la un far…
    Mai bine închiriezi unu’… pă o săptămână… și aia e!
    Ți-ai făcut damblaua… pariez că găsești și pân Franția ori Italia.
    Ori la greci:
    http://www.unc.edu/~rowlett/lighthouse/grce.htm

    http://www.newenglandlighthouses.net/lighthouses-with-overnight-accommodations.html
    http://travel.yahoo.com/ideas/ten-best-lighthouses-sleep-011841593.html

    Gările e mai scumpe… da’ de ce nu consideri să-ți cumperi un vagon cefere dă clasa 2-a?
    Îl pui în curte…

  4. madelin permalink*
    21 July 2013 06:16

    Haha Blegoo, misto. Macar in locatie sa-mi fac damblaua. Nu vreau bre vagon chefere ca sunt la o varsta cand imi trebe ceva asezat.

    • Blegoo permalink
      21 July 2013 13:11

      Păii… eu am vorbit serios.
      N-o am pe asta cu farurile, da’ înțeleg ce-i aia să ai o obsesie.
      Și crez că trebe să ți-o îndeplinești – că altminterea, e ca la gravide – dacă, doamne-ferește! leapădă?
      D-aia zic: n-ăi fi având tu parale să cumperi unu’… da’ de mers în vacanță o săptămână precis aduni.
      Și-ți faci damblaua.
      Precis găsești ceva pe la greci… ăia pricep cum e treaba… sigur te lasă să dormi în turn, lângă lanternă.

  5. 4 August 2013 20:09

    eiii… ai noroc! te-ai nascut intr-o perioada fasta din acest punct de vedere; poti gasi nu numai gari parasite ci si fabrici, uzine, malluri, stadioane, intreprinderi mici si mijlocii, magazine sau ateliere de cartier…
    toate parasite! pe alese…

Leave a Reply

