Skip to content

Blogări-m-aş să am cui

22 July 2013
In sfarsit, Andrei Plesu nu mai confunda bloggerii cu comentatorii din subsolul articolelor online.
.
“Întrebări asemănătoare aş pune şi legiunilor de comentatori de pe forumuri, care îşi irosesc zilele şi, poate, înzestrările, reacţionînd prompt şi abundent la neantul din jur. Nu se poate trăi, clipă de clipă, din ură şi fleac”.
.
Oh, wait, am uitat ca de ceva vreme incoace e si dumnealui blogger.
(sursa)
PS
Articolul asta ar trebui sa se numeasca “are si Madelin o obsesie”.
Asta scriam acum vreo 4 ani:
“De ce il deranjeaza (si) pe dl.Plesu (In DilemaVeche ultimul numar) cei ce scriu in paienjenisul acesta virtual? Din turrnul de fildes, de unde privesc cu condescendenta la muritorii de rand (nestiutori in teoria si practica scrisului Adevarat), dumnealor sunt (fals?) mirati de apetitul recent pentru scris (in dauna celui pentru citit, asta e foarte adevarat, desi si aici sunt contraexemple destule, numai in blogrollul meu cateva). Pai sa va spun si eu parerea mea sincera: dumneavoastra, oricat ati incerca sa faceti slalom printre provocarile constiintei, scrieti pentru bani. Scrieti pentru bani si despre ingeri, si despre Platon, si despre cei ce nu se pricep la scris in articole cu deadline saptamanal.
Acestia altii (si anonimi) scriu for free. Si gasesti deseori bucati de inefabil (ingaduita fie-mi aceasta fortata alaturare) prin scrisurile virtualilor”
One Comment leave one →
  1. 23 July 2013 06:38

    Eu vreau sa zic ceva urat despre Andrei Plesu. Dar nu e pt ca as fi un om rau la suflet, si cred ca pot sa imi permit pt ca e o persoana publica de vaza, deci se poate expune criticilor, unora chiar si inepte sau injuste. Zau daca nu mi se pare ca el prin ce scrie si cum se expune in public nu reprezinta ce are mai rau asa cultura Romana in ea, un narcisism feroce adica de nivel patologic plus un sictir imens si in esenta ignorant fata de munca si efortul altora, plus, mai rau, deoarece dansul nu e chiar asa de ignorant in ceea ce priveste cultura generala, pare ca a ales deliberat aceasta pozitiie, plus, si mai rau, o considera onorabila, si demna de propagat. Plus e si obez. Efectiv din cauza fundului lui Plesu nu se pot auzi alte feluri de voci in cultura Romana. Dar nu vreau sa imi incasuneze asa pe el, ca mai sunt si altii. Dar zau, prost suntem reprezentati la capitolul oameni repprezentativi pt intelectualitatea culturala de expresie de lb romana, ff prost. Imi pare rau. Pana si L Boia, istoricul popularizator, desi a reusit sa urneasca parca vreo 2 bolovani, in incercarea lui demonstrativa de a desteleni ceva pe acolo, e si ala comod ramas in schemele lui din timpul facultatiii de prin anii sf 89- inc 90, de parca in istoriografie nu s-ar fi intamplat nimica in ultimii 20 de ani. Zau, oamenii astia, chiar daca scriu imens, sunt niste lenesi. Asa, ca mine cu blogul me total ridicol, numai ca ei se iau in serios, asta ma omoara, mai ales Plesu, adica el chiar crede ca e intelectual si inca unul deosebit de inzestrat, si chiar crede ca are ceva de zis, pe bune, chiar crede ca e asa ff educativ pt poporul cititor de lb romana, asta chiar ca ma termina, zau, eu am avut la sc generala si la liceu profesori mai autentici intelectuali si mai buni educatori decat Plesu.

Leave a Reply

