Skip to content

De ce sunt o gospodina ratata (V)

28 Iulie 2013

Pentru ca mi-e frica de oalele sub presiune.

Chiar si atunci cand sunt calme.

PS

(alte motive, aici)

10 comentarii leave one →
  1. madelin permalink*
    28 Iulie 2013 15:29

    O gospodina adevarata nu s-ar speria de atata lucru!

  2. 28 Iulie 2013 16:03

    Si mie mi-e frica de ele.

  3. 29 Iulie 2013 10:20

    Și mie mi-e frică de ele dar asta nu mă împiedică să mă consider un super geniu în bucătărie (asta de când mi-am propus să gândesc doar pozitiv)! Ce zici că și malina aceea de cafea italienească (aici îi spune moka) e periculoasă? Mama a trecut, de-a lungul anilor, prin două momente periculoase cu un obiect fierbinte trecându-i razant pe lângă ureche?

  4. 1 August 2013 20:08

    Oalele sub presiune sunt si vor rămâne ceea ce sunt. Nu se poate face nimic în această privință; așa e firea lor. Poate că frica e mai de temut decât „oalele sub presiune”…

  5. Dragos B permalink
    1 August 2013 22:24

    Michele Catalano was looking for information online about pressure cookers. Her husband, in the same time frame, was Googling backpacks. Wednesday morning, six men from a joint terrorism task force showed up at their house to see if they were terrorists. Which prompts the question: How’d the government know what they were Googling?

    http://www.theatlanticwire.com/national/2013/08/government-knocking-doors-because-google-searches/67864/

  6. 4 August 2013 19:54

    mie cel mai frica si mai frica mi-e de femeile sub presiune; is mult mai naspa, nici nu se compara cu oalele….

  7. 6 Septembrie 2013 10:29

    Si mie ,n-am avut curaj sa le incerc vreodata :))

Lasă un răspuns

