Skip to content

Mais où sont les neiges d’antan

5 Decembrie 2013

Ţiu minte cum mi se oprea o clipă respiraţia vara, când vedeam marea şi iarna, când vedeam pe geam prima zăpadă a anului.

DICKENS DOWNTOWN CELEBRATION 2013

(sursa foto)

4 comentarii leave one →
  1. 8 Decembrie 2013 13:53

    las ca vine ea, iarna…

  2. madelin permalink*
    9 Decembrie 2013 09:23

    Acum sunt pur si simplu ingrozita de perspectiva ninsorii. Trenuri oprite cate 4 ore in camp… Bucuria zapezii a ramas in copilarie, departe de viata asta reala, cu taxe, salarii, rate la banca si obolul saptamanal al consumerismului frenetic. Doar copiii si nebunii se bucura (povestea Inozza zilele trecute de un cersetor de la metrou, stirb, agitand o sticla de sampanie Angelli si tipand fericit: ninge! ninge!)

  3. dunia permalink
    9 Decembrie 2013 13:55

    Am avut și eu anul acesta bucuria primei ninsori, m-am trezit dimineața și totul era alb. Am tras perdelele la loc căscând, iar apoi mi-au picat ochii pe Mara care tocmai se trezea. Am luat-o în brațe și am mers la geam, iar bucuria ei s-a transferat și la mine.

  4. madelin permalink*
    6 Februarie 2014 23:17

    Am găsit una şi cu ploaie!

Lasă un răspuns

