Skip to content

Dislexie tandră

29 Ianuarie 2014

În loc de „Handmade Sister – sticla pictata cu drag!” am cetit „Handmade Sister – sticla pisată cu drag!”

”Peleşul, în topul celor mai scandaloase castele din lume” în loc de „Peleşul, în topul celor mai spectaculoase castele din lume”.

În loc de „reinventeaza-ti micul dejun” am cetit „binecuvanteaza-ti micul dejun”.

În loc de „bezele marmorate cu ciocolată” am cetit „bezelele marmotei cu ciocolata”.

3 comentarii leave one →
  1. impricinatul permalink
    29 Ianuarie 2014 13:38

    credeam ca e vorba de un copil, ceva…
    si eu sunt dislexic, dar rau. iara Haralambina, sa nu mai vorbim, lol. mai alaltaieri a vazut stabilopozii inghetati de la Constanta, la teveu, si a strigat:
    – Uite steroizii, veniti repede sa vedeti, au inghetat steroizii!
    ceea ce m-a facut sa-i administrez o lectie ad-hoc. 🙂

  2. madelin permalink*
    31 Ianuarie 2014 12:15

    Azi am cetit într-o poezie „zăvoi” io „zăvor”.
    Dar sună bine şi aşa cum le-am potrivit io: (Zăvoaie deschise/rând pe rând/până la miezul cald, impregnat de miresme)

  3. 20 Martie 2014 13:54

    La cerere, nu-i problema, pot sa si pisez 🙂

Lasă un răspuns

