Skip to content

Home alone

12 Aprilie 2014

C-aşa-i (în tenis) când ai copiii mari.

5 comentarii leave one →
  1. 13 Aprilie 2014 19:00

    deci asta ar fi contrariul filmului, ca parca acolo parintii lasa copilul singur acasa 🙂

  2. madelin permalink*
    14 Aprilie 2014 11:45

    Dadada, dar eu am fost cuminte şi neinvadată de infractori. Am făcut curat, am preparat agnolotti cu mâzgolină şi am ţinut de urât cotoiului Costel în rarele lui momente de tandreţe.

  3. dunia permalink
    14 Aprilie 2014 11:47

    Și cum te petreci? 🙂

  4. madelin permalink*
    14 Aprilie 2014 11:52

    Dunia, cred că am postat în acelaşi timp :).
    În afară de alea de mai sus, am cetit John Green – Căutând-o pe Alaska (mă pun la punct cu lectura pentru adolescenţi 14+) şi am stat pe net la greu, ca de obicei.

    • dunia permalink
      16 Aprilie 2014 11:50

      Și eu citesc Osho, Cartea pentru copii. 🙂

Lasă un răspuns

