Skip to content

Carte de vise XXXVII

14 Septembrie 2014

În visele mele se întâmplă des catastrofe care mă lasă rece. Azi noapte cădeau nişte maşini în Pietrele Verzi. Eu aveam alte treburi, am constatat în treacăt întâmplarea (le vedeam cum plonjează de undeva de pe deal) şi mi-am văzut imperturbabil mai departe de mărunţişurile la care mă concentrasem mai devreme. În visele mele, cred că ar trebui să mă fac sanitar militar în zonele de război. Sau politician oriunde.

One Comment leave one →
  1. 24 Octombrie 2014 21:14

    Ah, ce vis frumos ! Si desigur DE BINE ! Ca o adevarat reclama la Mercur Topaz ! http://www.youtube.com/watch?v=-VcYw2-byHc

Lasă un răspuns

