Skip to content

Muzica ne va salva

13 March 2015

Or not. Dacă e proastă. Adică dacă e pentru mase. Ca advertorialele la tampoanele de lux, reducerile la iaurturi fat free şi alegerile politice de pretutindeni.

Un avantaj al gripei care mă ţine zilele astea în casă e că mă uit la toate filmele de pe sutele de canele TV pe care le posed şi pe care în restul timpului “normal” nu le văd cu anii.

Azi am văzut Before the music dies, pe Sundance. Realizatorii au făcut un experiment în direct, au luat o fătucă de 17 ani, model în timpul liber, au înregistrat-o (complet afoană!) şi apoi i-au creat un videoclip pop incendiar.

Cam ca Toxicul lui Britney.

Ia, in exchange, check THIS Toxic up!

Temă pentru acasă: de ascultat toţi artiştii underrated prezentaţi în film.

Uite io una am descoperit cu delicioasă încântare trupa Calexico! Un regal.

PS

Mâine e ziua pi.

3 Comments leave one →
  1. 19 March 2015 00:39

    citit cu plăcere

  2. 19 March 2015 14:21

    Ai perfecta dreptate! de multe ori doar ascultand o anumita piesa, intru intr-un ritm si intr-o stare minunate. Fara muzica multe lucruri, cred eu, ca nu ar avea sens, sau ar fi mai putin interesante . . .

  3. 1 October 2015 14:06

    ia uite si alte 2 interpretari mai putin toxice, dar ce mi-au aratat ca orice cantec poate fi omorat sau inaltat de o voce:

Leave a Reply

