Unde se vede cum marile spirite se-ntalnesc

… si fac poze altufelu (vorba dadacei lui Miru).

Asa caci iaca leapsa nou nouta: poze-n diagonala (l.e.: sau poze cîş, vorba Monicai). Fotografiati, descarcati pe comp, trimiteti la madelin_o@yahoo.com. Sau postati pe blogul dvs si anuntati-ma.

Madelin le va adauga in album mintenash, cu linc, multumiri si drept de autor.

(later edit:  cetiti pana la sfarsit si o sa vedetz toate fotografiile primite)

Sa facem o lume-n diagonale si dungi. Pepit, sepia, incolore, supra sau sub expuse, tremurate, colorata maine–i gata, blurate, cum vreti voi. Numai diagonale sa fie. Piramide, tetraedre, deastea.

Very very very very later edit (09-12.10.2009)

Poza stramba de la Eforie, in septembrie de la cursul de AQ si poza facuta de Mircione la Malaga, in februarie, gasita intamplator prin compul de la job

Marea de la Eforie Nord in 2009

Malaga diagonal

25 thoughts on “Unde se vede cum marile spirite se-ntalnesc

  1. Doua oblice de-ale lui Gaudi (asta nu-i nici o mirare) si o baie pe diagonala în hotelul Diagonal. Separata de camera cu un perete de sticla!!! Cada nu se varsa ca era goala.

  2. si eu care spuneam mereu cîş cînd lucrurile nu erau la orizontală, în loc să fiu demnă şi să spun diagonal.

  3. … iar cea care se vede în stecla si straluceste (normal!) si care mai si sta cu piciorul în diagonala si face poza baii este Nana.

  4. Vaaaaai si eu care ma chinui sa fac toate pozele drepte 😆
    N-am nici una cis :(( Le sterg de obicei daca nu ies aliniate. Ca sa vezi ce bleaga sunt 😀

    Oricum, faina leapsa 😉

  5. Haaaa, tocmai am vazut pozele pe care ti le-am trimis. Da, facem o intalnire intr-o dunga, la care venim cu ochelarii de soare pusi intr-o dunga si stam la o terasa, la o masa intr-o dunga.

  6. m-am lep suit şi eu pe diagonală; ţi-am trimis email, sper să îţi ajungă! (off…discursul dublu mă încercuieşte de la un timp)

  7. daca tot am “bon de doruri” 17, m-am hotărât! îmi rezerv şi comentariul 17, ca să nu fie de deochi!nu-ţi spun ce doruri m-apucatără şi pre mine când le ataşam de email-ul tău! 😉 off, unde-s concertele de altă dat’?

  8. Aaaa, ce onoare! Ce de lume intr-o dunga si ce poze frumoase! In cazul meu creca vina o poarta Tideland (filmul lui Terry Gilliam).

  9. Gramo, chiar ca frumoase rau. Sau frumoase intr-o dunga! N-am vazt filmul dar remediez.

  10. Negreşit, să ne (re)găsim “vreodată” în aceeaşi dungă, poate ne ghidezi chiar tu la venirea vremii 🙂

  11. Multumesc, cat despre scuze chiar n-ai de ce…eu vroiam sa-ti cer c-am fost mai tarzie 🙂
    Si, cum fu la doimaisivamaveche? 😀

  12. Manole, fu bine. Prinseram si valuri mari cat casa, si alge verzi si visinii in straturi preistorice, si nori aproape de ploaie, si nori pufosi si alburii, si rasarit limpede de soare, si caldura mare, si vant, si un rasarit de luna rosie la micul golf. Si mi s-a mai ostoit dorul, pana la proba contrarie. Prin Vama am trecut el fugitivo.

Leave a comment