Ce nazbatii mai face Madelin

Astazi mi-am uitat sacosa portocalie de plastic pe banca de asteptare de la metroul Stefan cel Mare. Aveam in ea asa:

– o umbrela buna

– o carte de la Cotidianul, cea gurmanda

– cartea Degete Mici de Filip Florian

– o foarfeca de hartie ce taie in zigzag, abea cumparata pentru Miru

– 2 ciocolate pentru copii

– o punga de sandvisuri goala, probabil si o sticla de plastic goala

PS

De obicei nu am in sacosa cu pricina decat umbrela si ziare.

M-am intors de la gara cu metroul indarat in statie cu speranta ca poate, totusi…

Gasitorului, lectura placuta!

13 thoughts on “Ce nazbatii mai face Madelin

  1. Pai sa speram ca respectivul gasitor va citi ambele carti si se va mai destepta nitzel iar data viitoare va lasa plasa la tanti cu biletele…ca sa poata fi recuperata.

    Varianta horror: va manca ambele ciocolate, glicemia i se va urca pana la cer, va ajunge la un spital de stat unde va fi nevoit sa dea spaga umbrela cea buna la asistenta cea rea si atunci va prefera sa foloseasca foarfeca….:)

  2. Windwisperer, nu mai tiu minte. Ce miaizistu?

    Amy, a mai ramas sticla goala 🙂

    Kat, bine ai venit pe blogul meu. Uite ca nu m-am ganditara sa intreb la casa de belete.

    Monsoux, creca, nu stiu. Ca sa dea metroul inapoi? 🙂

    Pinocchio, un ciob de stea, poate. Desi m-ai ghicit, am aceste superstitii, daca pierzi gasesti. daca spargi, ai noroc. D’astea.
    Nu mi-ai zis daca-ti plac desenele Mirunei.

  3. Daaa, sunt inaintea lui Adrian Paunescu dar muuuult dupe pitzipoance. Superbloggerita suna de superbenga.

  4. Piţipoancele nu se pun, întotdeauna bloguri din astea oribile o să fie sus de tot. Că şi io dacă ies în stradă în fundu gol, să vezi ce se adună lumeeaaa…

Leave a comment