Autoevalua-m-as…

… si n-am cui! (copirait Madelin de la servici)

Mai intai si la-nceput, cum ii povesteam amicului Wandering Elf pe blogul lui Vlad, ieri am avut o mare bucurie. Mi-a sosit acasa, prin posta recomandata, revista Vogue ultimul numar.  De ce ai primit-o, ca nu esti abonata, ma intrebati? Pai pentru ca Fulger, zis si Fulgerica, zis si Strafulgerica (copirait Madelin), bravul nostru caine ciobanesc de stana de la Plostina, a aparut pe coperta lunii octombrie-noiembrie. Dar sa nu mai lungim vorba, ie-te:

fulgerica-in-vogue

Nu, nici una din domnisoare nu sunt io, as vrea io…

Si, ca tot veni vorba de mine, ca tot veni vorba de cu-masca-fara-masca, de devirtualizari si revirtualizari, m-am hotaratara sa ma arat o tzara, ca cica asa e bine, sa nu aibe lumea un soc cand te vede de-adevaratealea primas data, pui poze, sa se obisnuiasca cu tine. Bine, voi ati vrut-o!!!

Astea sunt de cand am candidat ca sef de etaj pe jumatate din scara B la mine la bloc, pacat ca au jumulit copchii nazdravani afisu’:

mada-vapor mada-pictata-pe-nisip mada-tablou

Am facut si reclama pentru hrana de regim pentru Monalispsu, n-au vrut advertaizarii sa-l traga pe el in poza, au adus un matz strain.

Am aparut in ziarul local “Cartierul Veseliei-Sud”, am scris un mic eseu poietic despre luna plina. Apoi erau sa ma dea la Antena 4 dar n-am ajuns decat la “FunkyTV”.

Am facut si o poza gen “stripes & stars”, sunt tare mandra “noi suntem romaaani, noi suntem romaaani, noi suntem in veci aici, stapaaani”:

mada-tricolor-cioban

Si in sfarsit, cea mai retusata dintre toate:

mada-w

28 thoughts on “Autoevalua-m-as…

  1. Hihi! Cand am citit ca ieri ai avut o mare bucurie ca ai primit ceva acasa prin posta recomandata am crezut pt o secunda ca era vorba de sacosa cu cartea, ciocolatele, foarfeca… 🙂 Cat e de frumooos si simpatic Strafulgeriiica! Seamana cu Memo, fostul caine de la tara al bunicilor mei. Iar dintre poze, daca ma intrebi care-mi place, cea cu Mini: si masinuta si materialul publicitar deopotriva. 🙂

  2. tot io: cine e gagica din prima poza?:D
    am vrut sa iau elle (sau vogue?) penca era cu rusoaica aia pericol public din 007, dar era in ruseste…asa ca am cumparat the guardian:)

  3. Arrow, habarnam de photoshop. Stiu ce inseamna dar nu stiu folosi. Daca va uitati cu atentie in poza cu masina, gasiti indiciul, mai abscons, asa. In schimb, in poza de la ziar indiciul e clar de tot 🙂

    Irina nu, nu am gasit sacosa. Am cumparat intre timp alte foarfeci de taiat hartia in forme. Probabil ca si pe Filip Florian o sa-l recumpar. De umbrela imi pare un pic rau, era foarte buna. Acuma tre sa iau d’astea de unica folosinta. Da, Strafulgerica ie o figuraaa!!! Ar trebui sa-l mai povestesc si pe el!

    Wandering Elf, am zis de hari pota penca in poza scrie de inchisoarea de la Azkaban. Si da, io am cetit cateva volume pana m-am plictisit apoi l-am rugat pe Mihu sa-mi faca rezumat. Iar despre domnisoara, habarnam cine e. Io zic sa-l intrebam pe Stefan, el e cu queries, cu profile, d’astea 🙂

  4. tza venit mail de la moa? sa o iei si pe domnisoara la cafea. pentru domnul corn, biensur;)

  5. Am si raspuns 😉
    Nu, pe domnisoara nu o iau la cafea ca a plecatara indarat repede, avea un catwalk prin Malaezia. Adica ce, numai cu moa cafiaua e mai amara? Vorbele mai desirate? Soarele mai palid? *zise Madelin cu barbia tremurand* 🙂

  6. nu stiu. eu oricum o beau fara niciun adaos. cafeaua, i mean. restul, e mai complicat. daca sunt nedormit, sunt asa by default.

  7. Buna dimineata, Pinocchio! Nu ca’s misto? Tapiru’ m-a-nvatat!

    Elfule, io am dormitara bine az noapte dar se vede treaba ca tot nauca sunt. Derulez inapoi. Haa, vine si dl. Corn?!?!? Ce mistoooo! Sa iau cartea sa cer autograf!!!

  8. nu stiu daca vine. eu am aruncat o pastila. dar paote ca eu nu sunt eu. si nici eu nu o sa vin. sau o sa vina altul. nu imi ies bine, vlad le are cu astea.

  9. Ahaaa! Nu vazusem indiciul. Chiar ma gindeam cind ai stat sa muncesti la atitea efecte in Photoshop 🙂 Oricum, foarte misto.

  10. pai devirtualizati-va bre. Beti si pentru mine ce-oti bea. Cafeaua o beau si io tot ca elful, fara adaosuri, numai’ ca lately m-am lasat, beau una la ibric dimineata si gata

  11. cand mi-a zis coiotul sa-i conving pe astia de la mine sa isi bage mintile in cap si sa voteze cu maccain, i-am spus ca io de fapt sunt in organizatia panterele negre si ca securistii lui mccain deja ma au in vizor. Da’ io scot limba la ei.

  12. Impricinatule, ai scapat cu bine de la nunta, se pare :-). Si io de la botez, decat ca abea acum o ora m-am trezit. Martea care vine, amiaza, ora 12 trecute fix (sunt in pauza de masa), o cafea la o cafenea din Romana. Daca-mi trimeti o adresa de email la madelin_o@yahoo.com, stabilim detalii. Iau cartea pentru autograf?

    Elfule, important e sa apara cineva la cafeaua aia, tu sau altul, io de unde sa stiu cine e elful elf? Cateodata nu stiu nici sunt io, am scris pe undeva ca ma mai devirtualizez si cu mine insami, din cand in cand.

  13. Hello, devirtualizato, si multam pentru jucarele, sunt perfecte pentru duminica dupa-amiaza. 🙂

  14. Mosu, tare mi-a mai fost dor de tine! Si preferata mea e tot ultima, insa frumoasa ca acolo sunt numai o data pe an. Iar cu devirtualizarile, sa vedem, sa vedem, sper sa iasa toate. Apropo, dumneata?
    Crizantemaneagra, bine ai venit, ma bucur ca te-ai amuzat jucandu-te!
    Mica, in poza aia cu matzul portocaliu io dansam las ketchup si aveau iele figura aia cu mana la frunte 🙂

Leave a comment