9 thoughts on “Din puţul gândirii pozitive

  1. Categorisirea într-o gaşcă, altfel scris șleahtă, bandă, clică, clan. coterie e penibilă, nejustificată şi nemeritată …
    Şi minima politeţe este, vă asigur, ieftină!
    Toate cele bune!

  2. Gabriela, ma-ntreb daca o fi corect “inexpensive”.

    Doru, sa ramanem in Mahala, io asa zic.
    Pe scurt, totusi: gasca nu e deloc ce insirati dvs mai sus. Gasca e si aia de prietene cu care stai la sueta, de ex. Sau aia de amici cu care iesi la futbol, de-un alt exemplu.
    Nu am inteles partea cu politetea. Daca va face sa va simtiti mai bine, imi retrag hihi-ul.

    Nota pentru mine: am impresia ca am fost indusa intr-o grava confuzie. E alt doru?

  3. Frate, Doru scrie cu diacritice!

    Nu, Madelin, e acelaşi Doru – nu vă lăsaţi înşelată de aparenţe grafice, priviţi înşiruirea delirantă de neologisme îndărătul cărora încearcă să îşi ascundă goliciunea ideatică. Şi convingerea că se pricepe la chestiuni intelectuale.

  4. A., inclin sa nu crez io asa ceva…
    doru acela parea ca are ceva samtz al umorului. Imi amintesc si de o poezea misto postata ca-comentariu in Mahala.

    Acesta insa… Si-a sters si blogul.

  5. Ieri pe vremea asta blogspotul spunea ca blogul a fost sters.
    Acum vaz ca s-a mutat pe wordpress.

Leave a comment