Instantanee

…un brad care iese prin acoperisul unei case (a fost construita in jurul sau?) Se vede de la fereastra biroului meu…

…un copac tatuat pe bratul unei fete cu palarie de cowboy, in gara de Nord, cred ca pleca la 2 mai sau in vama…

…un fluture mare si colorat si sclipitor pe poseta unei pustoaice…

…un gest frumos din partea unui domn in varsta de la mine de la firma, domn pe care nu prea il baga nimeni in seama, si care mi-a daruit 3 pliculete cu ceai (unul de fructe de padure, unul de vanilie irish tea si unul de ceai negru), ca si cum mi-ar fi daruit o floare de numauita…

… senzatia de racoare de azi dimineata la 4.30, priveam pe geamul de la bucatarie, printre schelele si cofragurile vilei ce se construieste chiar sub nasul ferestrelor noastre; priveam catre dincolo, peste bulevard, spre un pom verde…

…vocea Mirunei cand imi raspunde la telefon…

… intrezarirea barbatului din fiul meu adolescent, mandria ca am putut eu fauri asa ceva…

 … o casa de pe strada mea, aproape de blocurile mele de caramida rosie,  cu o curte invadata de plante salbatice, liane incolacite si tufe gigant, un lant ruginit la poarta si obloane grele de lemn patat de soare la ferestre…

…frumosul compliment primit de la directorul moldovean la origini (Husi?Tecuci?) al firmei, care a spus ca sunt ‘odihnitoare’…

Leave a comment