Skip to content

Intrebare nemuritoare

9 Ianuarie 2013

Ce vrei sa te faci cand te faci mare?

Dreamcatcher.

PS

Alaltaieri noapte am visat ca ma mutasem pe planeta Pluto. In afara de faptul ca aveam la geamul capsulei-apartament un dispozitiv care facea aerul dinauntru respirabil si lumea de afara vizual-prietenoasa, totul era la fel. Din cand in cand, ieseam afara sa studiez solul planetei. Plaja semana cu aia de la Fort Bragg.

13 comentarii leave one →
  1. dunia permalink
    9 Ianuarie 2013 14:44

    Mai eu voiam sa ma fac taxatoare când eram mică. Nici măcar nu mai există meseria asta.

    • 9 Ianuarie 2013 15:38

      si eu am avut o perioada in cap ca m afac taxatoare :)))

    • Dragos B permalink
      10 Ianuarie 2013 22:03

      Alexandru Tomescu… Sofer de troleibuz (fascinatia luminilor de bord) sau … controlor de bilete in tren.

      • dunia permalink
        10 Ianuarie 2013 22:09

        Ah! Sa ma compar cu Alexandru Tomescu? 🙂

  2. 9 Ianuarie 2013 17:44

    E in continuare DE BINE ! Ff frumos vis ! Chiar sunt un pic „invidios” ca ai cu ce sa te lauzi chiar in mod concret !! Desi desigur esti intr-o perioada de asteptare si/sau vacanta relativ relaxata inainte de treburile mai complicate insa totodata si aducatoare de progres, de vise si dorinte si aspiratii, posibil si mici anxietati legate de o oarecare independenta, care s-au anuntat, (cf visului anterior), a demara mai concret catre o posibila si chiar probabila actualizare abia dupa anul nou chinezesc, si e posibil sa te simti asa usor plictisita/iritata de aceasta asteptare, insa nici nu bagi in seama aceste micile iritatii sau posibile obstacole, ele fiind exact sub picioarele tale ca pe acea plaja !

    • 9 Ianuarie 2013 17:47

      Si eu am visat ceva frumos azi noapte, pt ca m-am sculat azi dimineata chiar satisfacut, relaxat, ca si cum tocmai vazusem un film frumos si placut, insa efectiv m-am luat cu niste chestii si am uitat total ce am visat ! Tin minte doar sentimentul. Altfel precis as fi povestit si detalii.

  3. 10 Ianuarie 2013 10:39

    Credeam că doar eu întârzii. Pluto nu mai e planetă…

    • 10 Ianuarie 2013 22:00

      Treabă de vrajbă: „Pluto lost its status as a planet because of the discovery of Eris … „

  4. madelin permalink*
    11 Ianuarie 2013 09:04

    In inima mea, Pluto a ramas ce-a fost si chiar mai mult decat atat.

  5. Dragos B permalink
    11 Ianuarie 2013 16:04

    Daca pe planeta Pamant pe jos este… pamant atunci pe Pluto este… plutoniu?

  6. madelin permalink*
    11 Ianuarie 2013 19:32

    Pe Marte sunt marţafoi.

  7. madelin permalink*
    13 Ianuarie 2013 11:07

    Pluto e un loser, deaia il iubex io.

Lasă un răspuns

