De ce sunt o gospodină ratată (VI)

Pentru că primele două articole pe care le-am deschis în dimineaţa asta nu au fost “România era să trimită un ofiţer acoperit la Eurovision” (caternică!) sau “Povestea britanicului care a luptat în oastea lui Mihai Viteazul (nu e caterincă, jur!) sau “Metoda revoluționară pe care un medic român o va folosi pentru o operație pe inimă” (serioasă), nici măcar “An Astrophysicist Came Up With A Better Way To Destroy Alderaan” (pe io9) ci “cum să cureţi rosturile gresiei” (că tot avem la Ploştina, pusă de Tapirul) şi “5 things to consider when buy linen”. Asta pentru partea de gospodină. Pentru partea cu ratată a fost viteza cu care le-am închis pe astea, ultimele doo, cînd la prima am aflat că-mi trebe bicarbonat iar la a doua primul cuvânt care mi-a sărit în ochi a fost unul “thread” (ce-o mai fi şi ăla?).

One thought on “De ce sunt o gospodină ratată (VI)

Leave a comment